|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 11:06 am
Ik kijk er amper naar... al is die Animated Halo zo woooo.... hypnotising....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 12:30 pm
-is tot zomerkamp alleen thuis-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 2:26 pm
is dat positief of negatief voor jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 2:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 2:40 pm
hoe lang ben je dan zonder ouders?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 2:45 pm
Jij bent het gezelschaps type?
Gezelschap van m'n ouders, eerlijk gezegt sta ik niet zo om te springen. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik ze thuis altijd zie, en vaak zit iedereen dan achter een compter of is gewoon zelf bezig. en dan is m'n moeder zo van 'Ik moet even naar een vergadering, sorry an! niet zo gezellig voor jou maarja kan er niet omheen, sorrry' en dan denk ik zo van 'achja ik merk het ook echt als je weg bent'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 11:01 pm
mijn ouders zijn maar af en toe thuis... en als ze thuis zijn is het geen gezelschap maar zijn ze alleen maar irritant...
en met gezelschap bedoel ik vrienden... mensen waar ik leuke dingen mee kan doen... mijn ouders zeuren alleen maar (24/7) dat ik moet opruimen (terwijl mijn kamer opgeruimd is)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 4:16 am
en dan is het slecht dat ze een tijdje weg zijn? ik volg je niet helemaal
enja zeggen mijn ouders ook maar mijn kmer is wel een zooi XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 6:42 am
LeannaAnne en dan is het slecht dat ze een tijdje weg zijn? ik volg je niet helemaal enja zeggen mijn ouders ook maar mijn kmer is wel een zooi XD nee... dat zeg ik niet... ik bedoel dat ik bij vrienden wil zijn, en niet de heletijd alleen (of met ouders)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 11:00 am
Calahara geldopslag weet iemand hoe je een (je eigen) topic moet verwijderen? kan niet, moet je mod voor vragen. wat is mod?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 11:28 am
Topic in de Guild? Een moderator, zoals ik, of LeannaAnne...
Topic in Gaia Forum? Een Gaia Online moderator; meestal staat bovenin een link naar een lijst met moderators
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 2:34 pm
we bijten niet hoor, nouja, we kunnen het wel twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 3:32 pm
Dashinator mijn ouders zijn maar af en toe thuis... en als ze thuis zijn is het geen gezelschap maar zijn ze alleen maar irritant... en met gezelschap bedoel ik vrienden... mensen waar ik leuke dingen mee kan doen... mijn ouders zeuren alleen maar (24/7) dat ik moet opruimen (terwijl mijn kamer opgeruimd is) Is het allemaal zo erg? geen klein beetje overdreven?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 4:15 pm
Calahara Dashinator mijn ouders zijn maar af en toe thuis... en als ze thuis zijn is het geen gezelschap maar zijn ze alleen maar irritant... en met gezelschap bedoel ik vrienden... mensen waar ik leuke dingen mee kan doen... mijn ouders zeuren alleen maar (24/7) dat ik moet opruimen (terwijl mijn kamer opgeruimd is) Is het allemaal zo erg? geen klein beetje overdreven? nee.. mijn moeder zeurt eigenlijk altijd... alleen niet als er andere mensen zijn... of als ze wijn op heeft...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 4:30 pm
Dashinator Calahara Dashinator mijn ouders zijn maar af en toe thuis... en als ze thuis zijn is het geen gezelschap maar zijn ze alleen maar irritant... en met gezelschap bedoel ik vrienden... mensen waar ik leuke dingen mee kan doen... mijn ouders zeuren alleen maar (24/7) dat ik moet opruimen (terwijl mijn kamer opgeruimd is) Is het allemaal zo erg? geen klein beetje overdreven? nee.. mijn moeder zeurt eigenlijk altijd... alleen niet als er andere mensen zijn... of als ze wijn op heeft... dat doet me denken aan de tekst, daar zijn ouders voor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|