|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 7:04 am
Mr.J NU MÅSTE JA DRA FOLKET HEJ HEJ!!!!! hej då *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 7:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 7:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 7:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:03 am
oooh... hellou människa ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:04 am
FrodoLouLou oooh... hellou människa ninja Hejj! whee Hur e de med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:06 am
Silence_P FrodoLouLou oooh... hellou människa ninja Hejj! whee Hur e de med dig då? fortfarande förkyld....och nu med träningsvärk på köpet xp du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:08 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou oooh... hellou människa ninja Hejj! whee Hur e de med dig då? fortfarande förkyld....och nu med träningsvärk på köpet xp du då? Jag mår bra! eller jag vet inte. Jag vet inte om jag ska till J-Cult i helgen! Mini kunde inte hänga med tydligen så då känner jag ju ingen där. Lite mobbad känner man sig då! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:09 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou oooh... hellou människa ninja Hejj! whee Hur e de med dig då? fortfarande förkyld....och nu med träningsvärk på köpet xp du då? Jag mår bra! eller jag vet inte. Jag vet inte om jag ska till J-Cult i helgen! Mini kunde inte hänga med tydligen så då känner jag ju ingen där. Lite mobbad känner man sig då! sad men det är klart du ska gå iaf gonk Jag slutar inte dansen för att min enda kompis där gjorde det ju sad DU SKA GÅÅ!! *tvinga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:10 am
FrodoLouLou men det är klart du ska gå iaf gonk Jag slutar inte dansen för att min enda kompis där gjorde det ju sad DU SKA GÅÅ!! *tvinga* Hmm! Du har väll rätt! Men de börjar ju så tidigt! Jag kommer ju va helt borta om man ska upp så tidigt på morgonen! Men man får väl Försöka kliva upp så tidigt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:11 am
Silence_P FrodoLouLou men det är klart du ska gå iaf gonk Jag slutar inte dansen för att min enda kompis där gjorde det ju sad DU SKA GÅÅ!! *tvinga* Hmm! Du har väll rätt! Men de börjar ju så tidigt! Jag kommer ju va helt borta om man ska upp så tidigt på morgonen! Men man får väl Försöka kliva upp så tidigt! jag veeet...jag ska vara där HELA lördan domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:12 am
FrodoLouLou jag veeet...jag ska vara där HELA lördan domokun smile Hehe! ajaa! tur att man får lön den dagen då så man har råd och gå in där! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|