|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 3:03 pm
zou wel veel zijn als iedereen van het guild zou komen X'D wink
tja.. gaia was vroeger leuker.. toen sprak iedereen je nog gewoon en gemakkelijk aan op towns XD of je nou noob was of niet, dat maakte echt niks uit.. maar toen deden al die mensen niet zo smeken voor donaties.. waar ik gek van word XD en ook die random friends requests.
ik ben Kamikaze Kaitou Jeanne gaan kijken XD ben nog niet zo ver owo (heb maar 5 afleveringen gezien)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 28, 2010 12:18 am
Neo MOF zou wel veel zijn als iedereen van het guild zou komen X'D wink
tja.. gaia was vroeger leuker.. toen sprak iedereen je nog gewoon en gemakkelijk aan op towns XD of je nou noob was of niet, dat maakte echt niks uit.. maar toen deden al die mensen niet zo smeken voor donaties.. waar ik gek van word XD en ook die random friends requests.
ik ben Kamikaze Kaitou Jeanne gaan kijken XD ben nog niet zo ver owo (heb maar 5 afleveringen gezien) iedereen mag van mij komen... wel even van tevoren door geven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 28, 2010 5:26 am
Neo MOF zou wel veel zijn als iedereen van het guild zou komen X'D wink
ik ben Kamikaze Kaitou Jeanne gaan kijken XD ben nog niet zo ver owo (heb maar 5 afleveringen gezien) Heb je ook de manga gelezen? Want het einde verschilt drastisch met de anime! (heb meer een voorkeur voor de manga in dat punt). (Chiaki rules!!) @ Dash, ik denk niet dat ik zou komen; ken niemand daar dan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 28, 2010 4:19 pm
kittyocean @ Dash, ik denk niet dat ik zou komen; ken niemand daar dan XD maar als je naar een guild meeting gaat dan ook niet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 29, 2010 4:53 am
Dashinator kittyocean @ Dash, ik denk niet dat ik zou komen; ken niemand daar dan XD maar als je naar een guild meeting gaat dan ook niet... Dan ga ik naar een plek waar ik wel mensen ken, hetzij digitaal smile En daar kent niemand elkaar. Jij kent neem ik aan wel je vrienden en ik ken alleen jou
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 29, 2010 7:21 am
kittyocean Dashinator kittyocean @ Dash, ik denk niet dat ik zou komen; ken niemand daar dan XD maar als je naar een guild meeting gaat dan ook niet... Dan ga ik naar een plek waar ik wel mensen ken, hetzij digitaal smile En daar kent niemand elkaar. Jij kent neem ik aan wel je vrienden en ik ken alleen jou qua vrienden die ik uit nodig... nou... dat is eigenlijk alleen deze guild... de 4 andere "vrienden" hebben geen tijd of geld (zeggen ze...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 29, 2010 3:53 pm
Als je van te voren een tijd zegt... misschien kan ik een gaatje maken en mijn vader lief aankijken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 30, 2010 12:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 30, 2010 7:37 am
ik ga blijkbaar over 1300 dagen trouwen eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 30, 2010 9:45 am
Da's knap. Heb je je toekomstige vrouw ook al ontmoet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 30, 2010 9:53 am
kittyocean Neo MOF zou wel veel zijn als iedereen van het guild zou komen X'D wink
ik ben Kamikaze Kaitou Jeanne gaan kijken XD ben nog niet zo ver owo (heb maar 5 afleveringen gezien) Heb je ook de manga gelezen? Want het einde verschilt drastisch met de anime! (heb meer een voorkeur voor de manga in dat punt). (Chiaki rules!!) @ Dash, ik denk niet dat ik zou komen; ken niemand daar dan XD Nee, ik heb de manga niet gelezen.. was een beetje random dat ik de anime opeens ging kijken want ik verveelde me maar vond 't toch leuk. Arina Tanemura is mijn favoriete manga-ka dus ik ben zeker van plan deze (en andere) manga een keer aan te schaffen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 30, 2010 11:20 am
kittyocean Da's knap. Heb je je toekomstige vrouw ook al ontmoet? ook? en blijkbaar heb ik een jaar (of zo) geleden een afspraak gemaakt met iemadn dat ik over 4,5 heen idee hoeveel jaar gingen trouwen... het was als grap eerst... en... ik heb lang niet met haar gepraat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 7:13 am
weet iemand hoe je een (je eigen) topic moet verwijderen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 9:43 am
geldopslag weet iemand hoe je een (je eigen) topic moet verwijderen? kan niet, moet je mod voor vragen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|