|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:16 am
Seph. Då ska jag tro på dig. (: *tittar runt* sååå .. ska någe hända snart, eller? o.o som sagt så questar du efter samma sak som jag ^^ men jag e 90 guld ifrån rocken ^^ hur mkt har du kvar till vad-du-nu-köper-först??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:17 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *sätter sig i ett hörn och leker med konservburkar* Det var längesen man gjorde det. 3nodding *sätter sig bredvid* whee *kastar en burk på* *gasp* Burken! *hoppar och fångar* whee whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Not So Doomed Account
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:17 am
Undrar om jag skall gå ut i det stora okända utanför dörren.. o_______o Kanska väntar ett äventyr där?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:18 am
SIDA 900 ^^ snart iaf sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:20 am
Mr.J Seph. Då ska jag tro på dig. (: *tittar runt* sååå .. ska någe hända snart, eller? o.o som sagt så questar du efter samma sak som jag ^^ men jag e 90 guld ifrån rocken ^^ hur mkt har du kvar till vad-du-nu-köper-först?? jag eh... ... ... ... jag har bara 71 gold nu.. sweatdrop sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:20 am
Seph. Undrar om jag skall gå ut i det stora okända utanför dörren.. o_______o Kanska väntar ett äventyr där? Kanske det. ninja Man kan aldrig veta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:21 am
Seph. Mr.J Seph. Då ska jag tro på dig. (: *tittar runt* sååå .. ska någe hända snart, eller? o.o som sagt så questar du efter samma sak som jag ^^ men jag e 90 guld ifrån rocken ^^ hur mkt har du kvar till vad-du-nu-köper-först?? jag eh... ... ... ... jag har bara 71 gold nu.. sweatdrop sweatdrop aj dåe..... de va ju inte så mkt... men jaja keep up the good work ^^ jag e snart dääär ^^.. MEN VAFAN ja kan ju sälja fängelse tröjan så får ja råd!!!!!!!!! fast ioförsej behöver ja bara 80 guld til men..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:21 am
Chibi Strawberry Seph. Undrar om jag skall gå ut i det stora okända utanför dörren.. o_______o Kanska väntar ett äventyr där? Kanske det. ninja Man kan aldrig veta.Jag skall find:a ut! *försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:22 am
*försöker öppna den med fötterna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:23 am
Seph. Jag skall find:a ut! *försvinner* razz Take it easy and have fun.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:23 am
*lyssnar på bumbibjörnarna och leker med lite damm* WEEEEEE KUUl ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:27 am
men fan va allt dör när jag kommer in... alla iggar o jävlas med mej crying crying crying *sätter sig i ett hörn o äter sockerpaket* tur att dem fyllt på lagret.. åt upp nästan allt igår
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 6:29 am