|
|
|
|
Posted: Wed May 12, 2010 7:06 am
Twee keer raden waar ik nu aan denk ¬¬. En men vraagt zich nog steeds af waarom ik vliegangst heb...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 12, 2010 7:33 am
okay
de ene vind me te jong... de andere niet interessant genoeg... en de laatste vertrouwt me teveel... -zucht- wat komt nu? Te lang/kort sla ik over... dus... te zwijgzaam?
maar ja... ik blijf wachten tot de juiste =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 12, 2010 9:35 am
ik heb iets geplaatst in het discussie en hulp forum gedeelte. het is voor een presentatie voor filosofie.. jullie zouden me enorm helpen door er aan "mee te doen". biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 12, 2010 2:43 pm
Neo MOF ik heb iets geplaatst in het discussie en hulp forum gedeelte. het is voor een presentatie voor filosofie.. jullie zouden me enorm helpen door er aan "mee te doen". biggrin filosofie!! heart natuurlijk help ik mee!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 12, 2010 8:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 13, 2010 2:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 13, 2010 3:14 am
Neo MOF ik heb iets geplaatst in het discussie en hulp forum gedeelte. het is voor een presentatie voor filosofie.. jullie zouden me enorm helpen door er aan "mee te doen". biggrin Altijd bereid om te helpen als het voor school is!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 13, 2010 5:39 am
dankje~
heb weer eens niks te doen XD zoals altijd.. misschien ga ik SHINZO weer kijken ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 13, 2010 5:42 am
kittyocean Twee keer raden waar ik nu aan denk ¬¬. En men vraagt zich nog steeds af waarom ik vliegangst heb... In het verkeer loop je meer gevaar hoor wink . Alleen zo'n vliegramp krijgt nogal snel 'media coverage', helemaal als er zoveel Nederlanders bij betrokken zijn.
Overigens was ik persoonlijk niet echt te spreken over de berichtgeving eromheen. Op m'n studie leer ik juist dat het op de manier waarop het ging helemaal niet moet (niets nieuws te melden, onzekerheid, slachtoffer laten zien etc.).
En ik zal ook effe in het forum kijken voor die schoolhulp smile . Al heb ik nooit filosofie gehad xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 13, 2010 12:59 pm
=O tomorrow I'm 900 days on gaia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 14, 2010 3:52 am
http://i134.photobucket.com/albums/q99/lord_ghosty/ik-1.jpg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 14, 2010 5:36 am
Lucky Mysterious kittyocean Twee keer raden waar ik nu aan denk ¬¬. En men vraagt zich nog steeds af waarom ik vliegangst heb... In het verkeer loop je meer gevaar hoor wink . Alleen zo'n vliegramp krijgt nogal snel 'media coverage', helemaal als er zoveel Nederlanders bij betrokken zijn.
Overigens was ik persoonlijk niet echt te spreken over de berichtgeving eromheen. Op m'n studie leer ik juist dat het op de manier waarop het ging helemaal niet moet (niets nieuws te melden, onzekerheid, slachtoffer laten zien etc.).
En ik zal ook effe in het forum kijken voor die schoolhulp smile . Al heb ik nooit filosofie gehad xD.Iedereen zegt altijd: In het verkeer loop je meer gevaar. Prima, mee eens. Maar bij hoeveel verkeersongelukken zijn er meer dan 4 mensen betrokken/dood? Het gaat om het feit dat het een gigantisch ding is dat neerstort en dat niemand een kans van ontsnappen heeft. 100 mensen, in 1 klap weg. Dat zie ik een verkeersongeluk niet zo snel doen. En ja, we weten ook al dat Ruben uit Tilberg komt. Lekkere privacy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 14, 2010 8:11 am
kittyocean Lucky Mysterious kittyocean Twee keer raden waar ik nu aan denk ¬¬. En men vraagt zich nog steeds af waarom ik vliegangst heb... In het verkeer loop je meer gevaar hoor wink . Alleen zo'n vliegramp krijgt nogal snel 'media coverage', helemaal als er zoveel Nederlanders bij betrokken zijn.
En ik zal ook effe in het forum kijken voor die schoolhulp smile . Al heb ik nooit filosofie gehad xD.Iedereen zegt altijd: In het verkeer loop je meer gevaar. Prima, mee eens. Maar bij hoeveel verkeersongelukken zijn er meer dan 4 mensen betrokken/dood? Het gaat om het feit dat het een gigantisch ding is dat neerstort en dat niemand een kans van ontsnappen heeft. 100 mensen, in 1 klap weg. Dat zie ik een verkeersongeluk niet zo snel doen. En ja, we weten ook al dat Ruben uit Tilberg komt. Lekkere privacy. wie is ruben (die dus uit tilberg komt)?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 14, 2010 9:53 am
Calahara kittyocean Lucky Mysterious kittyocean Twee keer raden waar ik nu aan denk ¬¬. En men vraagt zich nog steeds af waarom ik vliegangst heb... In het verkeer loop je meer gevaar hoor wink . Alleen zo'n vliegramp krijgt nogal snel 'media coverage', helemaal als er zoveel Nederlanders bij betrokken zijn.
En ik zal ook effe in het forum kijken voor die schoolhulp smile . Al heb ik nooit filosofie gehad xD.Iedereen zegt altijd: In het verkeer loop je meer gevaar. Prima, mee eens. Maar bij hoeveel verkeersongelukken zijn er meer dan 4 mensen betrokken/dood? Het gaat om het feit dat het een gigantisch ding is dat neerstort en dat niemand een kans van ontsnappen heeft. 100 mensen, in 1 klap weg. Dat zie ik een verkeersongeluk niet zo snel doen. En ja, we weten ook al dat Ruben uit Tilberg komt. Lekkere privacy. wie is ruben (die dus uit tilberg komt)? het jongetje dat het overleefd heeft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 14, 2010 11:12 am
kittyocean Lucky Mysterious kittyocean Twee keer raden waar ik nu aan denk ¬¬. En men vraagt zich nog steeds af waarom ik vliegangst heb... In het verkeer loop je meer gevaar hoor wink . Alleen zo'n vliegramp krijgt nogal snel 'media coverage', helemaal als er zoveel Nederlanders bij betrokken zijn.
En ik zal ook effe in het forum kijken voor die schoolhulp smile . Al heb ik nooit filosofie gehad xD.Iedereen zegt altijd: In het verkeer loop je meer gevaar. Prima, mee eens. Maar bij hoeveel verkeersongelukken zijn er meer dan 4 mensen betrokken/dood? Het gaat om het feit dat het een gigantisch ding is dat neerstort en dat niemand een kans van ontsnappen heeft. 100 mensen, in 1 klap weg. Dat zie ik een verkeersongeluk niet zo snel doen. En ja, we weten ook al dat Ruben uit Tilberg komt. Lekkere privacy. Ok ik begrijp het wel aan de ene kant en heb ook respect voor vliegangst, maar waarom dan geen verkeer-angst? Je komt dan misschien met minder mensen om op hetzelfde moment, maar iedere dag zijn er 2 doden door het verkeer. Dat is toch ook niet niks als je dat zo even optelt door de weken heen. Liften zijn trouwens gevaarlijker als vliegtuigen, die zou ik dus ook maar niet meer nemen ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|