|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:09 pm
Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:12 pm
Mr.J Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J Linka Spirit Nightmare Asura Är jag den enda som tycker att Mr.J är en aning hyperaktiv? o_O Inte alls... xp hatad av alla.. *sätter sig i ett hörn o gråter o äter upp ett sockerpaket (paketet och sockret alltså..) *biter han i armen* *tittar upp 1 sekund och fortsätter sen att äta sockerpaket* *tar ett sockerpaket och trycker in det i munnen* MITT!!! *börjar gråta* M-M-M-MIIIIIIIIIIIIT gonk crying VÅRT!! Vi vill ha det.. Eller hur då? *nickar åt sig själv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:12 pm
prrnill Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar* MIIIIIIIIIIITTTTTTTTT SOCKER!!!!!! *tar sockret från prrnill o hoppar ner i frysboxen* MITT O INGEN ANNANS!!! p.s hoppa inte ner i frysboxen de e ungefär "kramstort" därinne (om 2 pers e där inne måste dem typ "kramas" om dem ska få plats ^^ HI HI HI SOCKRET E MITT FÖR EVIGT!!!!! lr iaf tills ja byter kläder...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:14 pm
Mr.J prrnill Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar* MIIIIIIIIIIITTTTTTTTT SOCKER!!!!!! *tar sockret från prrnill o hoppar ner i frysboxen* MITT O INGEN ANNANS!!! p.s hoppa inte ner i frysboxen de e ungefär "kramstort" därinne (om 2 pers e där inne måste dem typ "kramas" om dem ska få plats ^^ HI HI HI SOCKRET E MITT FÖR EVIGT!!!!! lr iaf tills ja byter kläder... *snyfftar och sätter sig i ett hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:14 pm
Mr.J prrnill Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar* MIIIIIIIIIIITTTTTTTTT SOCKER!!!!!! *tar sockret från prrnill o hoppar ner i frysboxen* MITT O INGEN ANNANS!!! p.s hoppa inte ner i frysboxen de e ungefär "kramstort" därinne (om 2 pers e där inne måste dem typ "kramas" om dem ska få plats ^^ HI HI HI SOCKRET E MITT FÖR EVIGT!!!!! lr iaf tills ja byter kläder... *hoppar ner i boxen.. * Vi vill kramas *nickar åt sig själv igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:15 pm
prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar* MIIIIIIIIIIITTTTTTTTT SOCKER!!!!!! *tar sockret från prrnill o hoppar ner i frysboxen* MITT O INGEN ANNANS!!! p.s hoppa inte ner i frysboxen de e ungefär "kramstort" därinne (om 2 pers e där inne måste dem typ "kramas" om dem ska få plats ^^ HI HI HI SOCKRET E MITT FÖR EVIGT!!!!! lr iaf tills ja byter kläder... *snyfftar och sätter sig i ett hörn**kastar ut ett sockerpaket* ta de.. de är de sista...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:16 pm
Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar* MIIIIIIIIIIITTTTTTTTT SOCKER!!!!!! *tar sockret från prrnill o hoppar ner i frysboxen* MITT O INGEN ANNANS!!! p.s hoppa inte ner i frysboxen de e ungefär "kramstort" därinne (om 2 pers e där inne måste dem typ "kramas" om dem ska få plats ^^ HI HI HI SOCKRET E MITT FÖR EVIGT!!!!! lr iaf tills ja byter kläder... *snyfftar och sätter sig i ett hörn**kastar ut ett sockerpaket* ta de.. de är de sista... *springer fram och tar det* Tack whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:17 pm
Blixtra Mr.J prrnill Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar* MIIIIIIIIIIITTTTTTTTT SOCKER!!!!!! *tar sockret från prrnill o hoppar ner i frysboxen* MITT O INGEN ANNANS!!! p.s hoppa inte ner i frysboxen de e ungefär "kramstort" därinne (om 2 pers e där inne måste dem typ "kramas" om dem ska få plats ^^ HI HI HI SOCKRET E MITT FÖR EVIGT!!!!! lr iaf tills ja byter kläder... *hoppar ner i boxen.. * Vi vill kramas *nickar åt sig själv igen* Jag vill inte kramas gonk !! *försöker ta sej ur boxen men de går inte för blixtra e i vägen* neeeeej hon har mej fast...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:18 pm
Mr.J Blixtra Mr.J prrnill Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar* MIIIIIIIIIIITTTTTTTTT SOCKER!!!!!! *tar sockret från prrnill o hoppar ner i frysboxen* MITT O INGEN ANNANS!!! p.s hoppa inte ner i frysboxen de e ungefär "kramstort" därinne (om 2 pers e där inne måste dem typ "kramas" om dem ska få plats ^^ HI HI HI SOCKRET E MITT FÖR EVIGT!!!!! lr iaf tills ja byter kläder... *hoppar ner i boxen.. * Vi vill kramas *nickar åt sig själv igen* Jag vill inte kramas gonk !! *försöker ta sej ur boxen men de går inte för blixtra e i vägen* neeeeej hon har mej fast... *flyttar på mig* Vi förstår oss inte på män.. Nej.. det gör vi inte..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:21 pm
prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar* MIIIIIIIIIIITTTTTTTTT SOCKER!!!!!! *tar sockret från prrnill o hoppar ner i frysboxen* MITT O INGEN ANNANS!!! p.s hoppa inte ner i frysboxen de e ungefär "kramstort" därinne (om 2 pers e där inne måste dem typ "kramas" om dem ska få plats ^^ HI HI HI SOCKRET E MITT FÖR EVIGT!!!!! lr iaf tills ja byter kläder... *snyfftar och sätter sig i ett hörn**kastar ut ett sockerpaket* ta de.. de är de sista... *springer fram och tar det* Tack whee heart ingen orsak *kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:22 pm
Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar* MIIIIIIIIIIITTTTTTTTT SOCKER!!!!!! *tar sockret från prrnill o hoppar ner i frysboxen* MITT O INGEN ANNANS!!! p.s hoppa inte ner i frysboxen de e ungefär "kramstort" därinne (om 2 pers e där inne måste dem typ "kramas" om dem ska få plats ^^ HI HI HI SOCKRET E MITT FÖR EVIGT!!!!! lr iaf tills ja byter kläder... *snyfftar och sätter sig i ett hörn**kastar ut ett sockerpaket* ta de.. de är de sista... *springer fram och tar det* Tack whee heart ingen orsak *kramar* *kramar tillbaka och leker sedan lite med sockret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:22 pm
*sätter sig ner och slickar på Filthys OMG hatt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:23 pm
prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill Mr.J prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket* eek Mjiip! cry *kryper efter Mr.J och tar det socker som finns kvar* MIIIIIIIIIIITTTTTTTTT SOCKER!!!!!! *tar sockret från prrnill o hoppar ner i frysboxen* MITT O INGEN ANNANS!!! p.s hoppa inte ner i frysboxen de e ungefär "kramstort" därinne (om 2 pers e där inne måste dem typ "kramas" om dem ska få plats ^^ HI HI HI SOCKRET E MITT FÖR EVIGT!!!!! lr iaf tills ja byter kläder... *snyfftar och sätter sig i ett hörn**kastar ut ett sockerpaket* ta de.. de är de sista... *springer fram och tar det* Tack whee heart ingen orsak *kramar* *kramar tillbaka och leker sedan lite med sockret**står o fånflinar* whee HON KRAMADE MEJ!! WEEEEE *börjar dansa* YATTA YATTA YATTA!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:24 pm
:\ Maybe I'm in love..
*Vandrar ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:26 pm
Mr.J *står o fånflinar* whee HON KRAMADE MEJ!! WEEEEE *börjar dansa* YATTA YATTA YATTA!!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|