|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 12:54 pm
eek *känner sig på-petad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 12:54 pm
Fin vovve! *backar och kastar fram OMG hat* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 12:55 pm
Haha! Domo på mobilen. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 12:56 pm
Filthy Fin vovve! *backar och kastar fram OMG hat* xp *släpar hatten till ett hörn och sitter och slickar på den* Mums!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 12:56 pm
Chibi Strawberry Haha! Domo på mobilen. xd Det funkade ju inte fan. Ska skicka ett bildmeddelande sen med en köttätande domo. evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 12:58 pm
Filthy Det funkade ju inte fan. Ska skicka ett bildmeddelande sen med en köttätande domo. evil Neje. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:01 pm
Njaja, jag ska gå nu.. Stort tack till er som, på ett eller annat sätt, kom ihåg min födelsedag! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Mr.J Linka Spirit Nightmare Asura Är jag den enda som tycker att Mr.J är en aning hyperaktiv? o_O Inte alls... xp hatad av alla.. *sätter sig i ett hörn o gråter o äter upp ett sockerpaket (paketet och sockret alltså..) *biter han i armen* *tittar upp 1 sekund och fortsätter sen att äta sockerpaket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:02 pm
*sätter sig på golvet och leker med lite damm*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:04 pm
Nightmare Asura Njaja, jag ska gå nu.. Stort tack till er som, på ett eller annat sätt, kom ihåg min födelsedag! ^^ Nyaah!! TACK SJÄLV!!! *Energisk* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:07 pm
Mr.J Blixtra Mr.J Linka Spirit Nightmare Asura Är jag den enda som tycker att Mr.J är en aning hyperaktiv? o_O Inte alls... xp hatad av alla.. *sätter sig i ett hörn o gråter o äter upp ett sockerpaket (paketet och sockret alltså..) *biter han i armen* *tittar upp 1 sekund och fortsätter sen att äta sockerpaket* *tar ett sockerpaket och trycker in det i munnen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:08 pm
prrnill *sätter sig på golvet och leker med lite damm* *ålar fram till prrnill o äter upp dammet hon leker med, ålar sen tillbaka till sitt hörn o äter sockerpaket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:09 pm
Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J Linka Spirit Nightmare Asura Är jag den enda som tycker att Mr.J är en aning hyperaktiv? o_O Inte alls... xp hatad av alla.. *sätter sig i ett hörn o gråter o äter upp ett sockerpaket (paketet och sockret alltså..) *biter han i armen* *tittar upp 1 sekund och fortsätter sen att äta sockerpaket* *tar ett sockerpaket och trycker in det i munnen* MITT!!! *börjar gråta* M-M-M-MIIIIIIIIIIIIT gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|