|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 3:30 am
The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel On my mind; Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed zo erg dan? Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh pfff tis maar 1 pilletje slikken xd en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 3:36 am
number_17 The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel On my mind; Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed zo erg dan? Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh pfff tis maar 1 pilletje slikken xd en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding Wtf voor een pil? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 3:43 am
number_17 The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel On my mind; Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed zo erg dan? Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh pfff tis maar 1 pilletje slikken xd en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding Ik weet niet of het echt zo is, maar klopt het dat als je de pil gebruikt je menstruatie ook minder wordt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 3:47 am
Pheylinue number_17 The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel On my mind; Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed zo erg dan? Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh pfff tis maar 1 pilletje slikken xd en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding Wtf voor een pil? xD biggrin Je moet het in je ritueel verwerken ik doe het voor het slapen gaan bij het tanden poetsen er vergeet het (bijna) nooit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 3:48 am
Jenske number_17 The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel On my mind; Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed zo erg dan? Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh pfff tis maar 1 pilletje slikken xd en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding Ik weet niet of het echt zo is, maar klopt het dat als je de pil gebruikt je menstruatie ook minder wordt? Dat is zo, zeker weten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 3:50 am
Darlaa Jenske number_17 The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel On my mind; Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed zo erg dan? Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh pfff tis maar 1 pilletje slikken xd en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding Ik weet niet of het echt zo is, maar klopt het dat als je de pil gebruikt je menstruatie ook minder wordt? Dat is zo, zeker weten. whee 3nodding Oke!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 4:57 am
On My Mind: Blij! Ik besef dat ik van geluk moet spreken...
Mijn boeken voor volgend schooljaar zijn bij mij thuisgebracht, en mijn moeder vind boeken kaften niet erg, dus doet ze het voor mij!
I heart My Mother! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 4:58 am
On My Mind: Vrolijk, Ik besef dat ik van geluk moet spreken...
Mijn boeken voor volgend jaar zijn bij me thuisgebracht, en mijn moeder vind boeken kaften niet erg, dus doet ze het voor mij..
Jeuj! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:00 am
hehehe, ik doe het altijd zo, zet mijn moeder en zus in een kamer... laat mijn moeder de eerste doen.. zus: "Nee dat moet zoo! *pakt een ander boek en kaft die* Moeder: "Nee zo joh *pakt volgende boek* " etc xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:01 am
ik moet ze nog halen en zelf kaften sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:01 am
Oranjekorfbalpizza! hehehe, ik doe het altijd zo, zet mijn moeder en zus in een kamer... laat mijn moeder de eerste doen.. zus: "Nee dat moet zoo! *pakt een ander boek en kaft die* Moeder: "Nee zo joh *pakt volgende boek* " etc xd Dat kan natuurlijk ook biggrin Totdat ze zeggen: Weet jij wel hoe het moet? Laat dan eens zien! En dan zit je ermee xp Nee dat gebeurt zeker niet he?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:06 am
Darlaa Jenske number_17 The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel On my mind; Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed zo erg dan? Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh pfff tis maar 1 pilletje slikken xd en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding Ik weet niet of het echt zo is, maar klopt het dat als je de pil gebruikt je menstruatie ook minder wordt? Dat is zo, zeker weten. Ai.. Die pil xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:08 am
Pheylinue Darlaa Jenske number_17 The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel On my mind; Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed zo erg dan? Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh pfff tis maar 1 pilletje slikken xd en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding Ik weet niet of het echt zo is, maar klopt het dat als je de pil gebruikt je menstruatie ook minder wordt? Dat is zo, zeker weten. Ai.. Die pil xD ooh.. Hahaha! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:44 am
Jenske Pheylinue Darlaa Jenske number_17 The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel On my mind; Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed zo erg dan? Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh pfff tis maar 1 pilletje slikken xd en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding Ik weet niet of het echt zo is, maar klopt het dat als je de pil gebruikt je menstruatie ook minder wordt? Dat is zo, zeker weten. Ai.. Die pil xD ooh.. Hahaha! biggrin Lol, die pil! Ben wel benieuwd of ie veel bijwerkingen en alles heb. Goed plan trouwens na/voor tandenpoetsen wilde hem sowieso al savonds gaan doen ja maar das ook wel weer 'hip'... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|