|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 11:58 pm
Inte ens nära någon av er. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 1:42 am
Bibeln är inget spel. *tänka att Bibeln har både silver, synd och törnekrona*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 3:54 am
Mikusagi Bibeln är inget spel. *tänka att Bibeln har både silver, synd och törnekrona* Jaså? http://www.gamefaqs.com/search/index.html?game=bible&platform=0Löser du andra ledtråden(Som var lite felöversatt) "Jag är ---, för vi är många", har du halva titeln på spelet. xd Och synder finns i det spel jag tänker på, passivt och aktivt. Plus det var en kvinna som hade törnekronan jag tänkte på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 3:58 am
Suriko Alla har fel. Jal: Företaget är inte precis okänd, även om många bra spel aldrig kommer till Europa.. sweatdrop Suriko Vilket spel tänker jag på..? 1. Silver. 2. "Jag är ---, för vi är många." 3. Stora områden med många monster samtidigt. 4. Dolda motiv, "Naraku"-stil. 5. Synder. 6. 2:an är ett bibelcitat. (Markus evangeliet. blaugh ) 7. "Ripper" 8. Törnekrona.(Den som lyckas lista ut vilket spel det är med den här ledtråden förtjänar en skeppslast med kakor. 4laugh ) 9. "Glyfer" 10. Konstig "död", gällande en karaktär. 11. "Fly".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 6:43 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 2:01 pm
Bygg bilar med mulle meck?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 11:55 pm
Nära... men ett ljusår ifrån sanningen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 5:02 am
Suriko Suriko Alla har fel. Jal: Företaget är inte precis okänd, även om många bra spel aldrig kommer till Europa.. sweatdrop Suriko Vilket spel tänker jag på..? 1. Silver. 2. "Jag är ---, för vi är många." 3. Stora områden med många monster samtidigt. 4. Dolda motiv, "Naraku"-stil. 5. Synder. 6. 2:an är ett bibelcitat. (Markus evangeliet. blaugh ) 7. "Ripper" 8. Törnekrona.(Den som lyckas lista ut vilket spel det är med den här ledtråden förtjänar en skeppslast med kakor. 4laugh ) 9. "Glyfer" 10. Konstig "död", gällande en karaktär. 11. "Fly". 12. "Skuld". 13. "Arrogans". 14. "Illvilja".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 9:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 11:12 am
Jag gissar på Arkiv X-spelet, för det är typ skumt. Jag har aldrig spelat det men det kan nog ha allt det där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 2:30 pm
Megami Tensei Gaiden: Last Bible III
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 11:54 pm
Alla har fel, jag sa aldrig att det hade något med bibeln att göra... bara att vissa saker passar in där, som ledtråd två och alla synder som jag nämnt.(Törnekronan förekommer på en sen boss.) Suriko Suriko Suriko Alla har fel. Jal: Företaget är inte precis okänd, även om många bra spel aldrig kommer till Europa.. sweatdrop Suriko Vilket spel tänker jag på..? 1. Silver. 2. "Jag är ---, för vi är många." 3. Stora områden med många monster samtidigt. 4. Dolda motiv, "Naraku"-stil. 5. Synder. 6. 2:an är ett bibelcitat. (Markus evangeliet. blaugh ) 7. "Ripper" 8. Törnekrona.(Den som lyckas lista ut vilket spel det är med den här ledtråden förtjänar en skeppslast med kakor. 4laugh ) 9. "Glyfer" 10. Konstig "död", gällande en karaktär. 11. "Fly". 12. "Skuld". 13. "Arrogans". 14. "Illvilja". 15. Magiskt Armborst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 12:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 11:55 pm
Även om det finns ett antal spel med sjöstjärnepojken: Nej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 2:05 am
Suriko Alla har fel, jag sa aldrig att det hade något med bibeln att göra... bara att vissa saker passar in där, som ledtråd två och alla synder som jag nämnt.(Törnekronan förekommer på en sen boss.) Suriko Suriko Suriko Alla har fel. Jal: Företaget är inte precis okänd, även om många bra spel aldrig kommer till Europa.. sweatdrop Suriko Vilket spel tänker jag på..? 1. Silver. 2. "Jag är ---, för vi är många." 3. Stora områden med många monster samtidigt. 4. Dolda motiv, "Naraku"-stil. 5. Synder. 6. 2:an är ett bibelcitat. (Markus evangeliet. blaugh ) 7. "Ripper" 8. Törnekrona.(Den som lyckas lista ut vilket spel det är med den här ledtråden förtjänar en skeppslast med kakor. 4laugh ) 9. "Glyfer" 10. Konstig "död", gällande en karaktär. 11. "Fly". 12. "Skuld". 13. "Arrogans". 14. "Illvilja". 15. Magiskt Armborst. 16.  om det inte är en användbar ledtråd, vette katten.... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|