|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 1:18 pm
Wat zijn je dagelijkse punten die van mij 500 en jij>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 1:22 pm
kittyocean kittyocean kittyocean kittyocean *zingt* Nog 20 20 gold voordat ik stop dat ik kap dat ik nok de teller blijft maar stijgen dus we komen er wel samen naar het slooooot *zingt door* Nog 15 15 gold voordat ik stop dat ik kap dat ik nok de teller blijft maar stijgen dus we komen er wel samen naar het slooooot *zingt nogmaals* Nog 10 10 gold voordat ik stop dat ik kap dat ik nok de teller blijft maar stijgen dus we komen er wel samen naar het slooooot *zingt voor de laatste maal* Nog 5 5 gold voordat ik stop dat ik kap dat ik nok de teller blijft maar stijgen dus we komen er wel Naar de laatste ronde de allerlaatste ronde De koek is dus nu helemaal OP (ja, ik ken niet de letterlijke tekst. Maar dat maakt toch niet uit?) Omdat ik nog 20 gold moet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kittyocean OOOOOOOO, het is zo heeeeeeeeeeet! En daardoor kan ik niet SLAAAAAAAAPEN en nog 25 gold en ik hem mijn dagelijkse quotum weer GEEF ME JE GOLD domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Elfinzu Wat zijn je dagelijkse punten die van mij 500 en jij> 500? je kan tien keer zo veel verdienen helemaal als je zoals jij de hele dag online bent ga pollen of zo onder het posten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 1:24 pm
Elfinzu Wat zijn je dagelijkse punten die van mij 500 en jij> zolang het maar een rond getal is 3nodding 500, 300, 700, maakt mij niet uit!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 1:27 pm
ja 500 of meer en ja ik doe aan 3 forums hp forum,anime paradijs en deze biggrin dus ik ga vaker polen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 11:05 pm
kittyocean kittyocean kittyocean kittyocean kittyocean *zingt* Nog 20 20 gold voordat ik stop dat ik kap dat ik nok de teller blijft maar stijgen dus we komen er wel samen naar het slooooot *zingt door* Nog 15 15 gold voordat ik stop dat ik kap dat ik nok de teller blijft maar stijgen dus we komen er wel samen naar het slooooot *zingt nogmaals* Nog 10 10 gold voordat ik stop dat ik kap dat ik nok de teller blijft maar stijgen dus we komen er wel samen naar het slooooot *zingt voor de laatste maal* Nog 5 5 gold voordat ik stop dat ik kap dat ik nok de teller blijft maar stijgen dus we komen er wel Naar de laatste ronde de allerlaatste ronde De koek is dus nu helemaal OP (ja, ik ken niet de letterlijke tekst. Maar dat maakt toch niet uit?) Omdat ik nog 20 gold moet en wat gebeurd er als de Gold niet meer werkt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 4:49 am
ik moest dit gewoon even met jullie delen ^.^
27 ways to make a girl smile . . . . . *1 . Tell her she is beautiful (not hot, fine, or sexy) *2 . Hold her hand at any moment . . . even if its just for a second. *3 . Kiss her on the forehead. *4 . Leave her voice messages to wake up to. *5 . Always tell her you love her every second of the day. *6 . When she is upset, hold her tight and tell her how much she means to you. *7 . Recognize the small things . . . they usually mean the most. *8 . Sing to her no matter how horrible your voice is. *9 . Pick her over all the other girls you hang out with. *10 . Write her notes. (she loves them) *11 . Introduce her to family and friends . . . as your girlfriend. *12 . Play with her hair. *13 . Pick her up, tickle her, and play-wrestle with her. *14 . Sit in the park and just talk to her. *15 . Tell her funny jokes, tell her stupid jokes, or just tell her jokes. *16 . Throw pebbles at her window in the middle of the night . . . just because you missed her. *17 . Let her fall asleep in your arms. *18. Carve your names into a tree. *19 . If she's mad at you, kiss her. *20 . Give her piggyback rides. *21 . Bring her flowers just because. *22 . Treat her the same around your friends as you do when your alone. *23 . Look her in the eyes and smile. *24 . Let her take as many pictures of you as she wants. *25 . Slow dance with her, even if there isn't any music playing. *26 . Kiss her in the rain. *27 . If your in love with her . . . tell her.
voor mij werkt het. en als het moet wil ik het best vertalen ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 7:23 am
Sommige werken bij mij zeker wel. Maar waar ik niet zo van weg ben zijn nr. 19 en 20. Als ik boos ben, ben ik boos, een kusje maak dan vrijwel niks uit. En piggyback rides xd , dat vind ik echt stom, ook om te zien xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 7:48 am
is zien aan welke punten ik voldoe blaugh zullen er wel niet zo veel zijn sweatdrop 1 ja 2 nee (kan niet) 3 nee (kan niet) 4 nee sweatdrop 5 ja 6 ja, maar dan zonder het vasthouden 7 ik dacht van wel sweatdrop 8 nee 9 denk het wel ja 10 ja 11 vrienden wel famillie (nog) niet 12 kan niet sad 13 kan ook niet stare 14 praten wel..park zitten niet 15 soms 16 nope 17 kon het maar sweatdrop 18 me nunchaku naar haar vernoemen..telt dat ook? 19 voor zover dat gaat 20 nee 21 nee..stomme punten allemaal sweatdrop 22 ja 23 ja 24 ja hoor 25 nee sweatdrop 26 crying 27 tuurlijk 3nodding ok..bijna niks...maar dat gaat ook niet sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 7:59 am
wij meiden (nou ja, ik dan) ben/zijn veel eisend he sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 8:03 am
Zakou Nenharma wij meiden (nou ja, ik dan) ben/zijn veel eisend he sweatdrop nou dat vind ik helemaal niet erg blaugh de meeste punten waar ja bij staat vind ik zelf ook heel leuk on te doen dus.. biggrin en waar nee bij staat, staat nu zo ongeveer boven aan me verlang lijstje 3nodding vooral die knuffel 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 8:08 am
number_17 nou dat vind ik helemaal niet erg blaugh de meeste punten waar ja bij staat vind ik zelf ook heel leuk on te doen dus.. biggrin en waar nee bij staat, staat nu zo ongeveer boven aan me verlang lijstje 3nodding vooral die knuffel 4laugh ik ben nu jalours op jou vriendin 3nodding meeste jongens zeggen op dit punt, nee kan/wil ik niet, doe ik niet. >.<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 8:15 am
Zakou Nenharma number_17 nou dat vind ik helemaal niet erg blaugh de meeste punten waar ja bij staat vind ik zelf ook heel leuk on te doen dus.. biggrin en waar nee bij staat, staat nu zo ongeveer boven aan me verlang lijstje 3nodding vooral die knuffel 4laugh ik ben nu jalours op jou vriendin 3nodding meeste jongens zeggen op dit punt, nee kan/wil ik niet, doe ik niet. >.<; je vriendin niet durven knuffen stare nee dan ben je niet zwakzinnig blaugh en jaloers op mijn vriendin? doe niet zo gek sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 8:18 am
number_17 Zakou Nenharma number_17 nou dat vind ik helemaal niet erg blaugh de meeste punten waar ja bij staat vind ik zelf ook heel leuk on te doen dus.. biggrin en waar nee bij staat, staat nu zo ongeveer boven aan me verlang lijstje 3nodding vooral die knuffel 4laugh ik ben nu jalours op jou vriendin 3nodding meeste jongens zeggen op dit punt, nee kan/wil ik niet, doe ik niet. >.<; je vriendin niet durven knuffen stare nee dan ben je niet zwakzinnig blaugh en jaloers op mijn vriendin? doe niet zo gek sweatdrop ik en gek is een vaste combinatie, maar ik was eigenlijk serieus ^.^ ik moet ervandoor. tot een andere keer luitjes ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|