|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:50 am
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth *lyfter upp Memmi och kastar in henne i väggen* Gör inte om det tack. *torkar bort blodet från munen*fan ta dig i r***n scream Inte svära. ^_^*går fram till Jetzudan* man slår inte tjejer!*slår Jetzudan i ansiktet* Jag gör det jag vill. Ingen bestämmer över mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:50 am
Filthy Miradjii Filthy Miradjii *ställer sig framför en spegel och tittar på sig själv* Hmmm... :/ *dra i nm scarfen* Jag vill ha tillbaks den* scream Martin... Tyst... xd tjena filthy ^^ läget??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:52 am
tredie gångwn igan jag ser dig se anorlunda ut gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:53 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth *lyfter upp Memmi och kastar in henne i väggen* Gör inte om det tack. *torkar bort blodet från munen*fan ta dig i r***n scream Inte svära. ^_^*går fram till Jetzudan* man slår inte tjejer!*slår Jetzudan i ansiktet* Jag gör det jag vill. Ingen bestämmer över mig.jag ska gå nu......*hugger av Jetzudans svans*å jag tar med n souvenir.......*går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:53 am
Valkyria86 tredie gångwn igan jag ser dig se anorlunda ut gonk Fränt. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:54 am
Chibi Strawberry Valkyria86 tredie gångwn igan jag ser dig se anorlunda ut gonk Fränt. o.Osnarare skrämmande >,<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HJÄÄÄÄÄLP JAG HÖR EN MOTORSÅG (IRL) o ljudet kommer närmare!!!!!!!!!!!!!! eek *springer o gömmer sig i frysdisken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:55 am
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth *lyfter upp Memmi och kastar in henne i väggen* Gör inte om det tack. *torkar bort blodet från munen*fan ta dig i r***n scream Inte svära. ^_^*går fram till Jetzudan* man slår inte tjejer!*slår Jetzudan i ansiktet* Jag gör det jag vill. Ingen bestämmer över mig.jag ska gå nu......*hugger av Jetzudans svans*å jag tar med n souvenir.......*går ut* Den... jäveln... ò__ó Lugnt, vi dödar henne senare, just nu måste vi bara komma på ett sätt att få en ny svans. Visst...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:55 am
Mr.J HJÄÄÄÄÄLP JAG HÖR EN MOTORSÅG (IRL) o ljudet kommer närmare!!!!!!!!!!!!!! eek *springer o gömmer sig i frysdisken* *flinar åt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:56 am
Ingen, och jag menar INGEN ska döda Memmi. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:57 am
Valkyria86 Mr.J HJÄÄÄÄÄLP JAG HÖR EN MOTORSÅG (IRL) o ljudet kommer närmare!!!!!!!!!!!!!! eek *springer o gömmer sig i frysdisken* *flinar åt* *börjar bli blå i ansiktet* H-h-h-h-hjälp mej l-l-l-locket har f-fastnat * får blåa fingrar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|