|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:38 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *knuffar ner Jetzudan på marken å börjar sparka*ge...mig...i...allafall...1000 gold.......... *tar tag i ditt ben* Nej. *drar i ditt ben så du faller omkull**hoppar på dig å börjar bita på din hand*hihihi..... whee Hörru! Ge dig inte på folk som är förkylda sådär! gonk
Kan smitta dig... ninja vem bryr sig *biter i dina fingrar* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:39 am
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *knuffar ner Jetzudan på marken å börjar sparka*ge...mig...i...allafall...1000 gold.......... *tar tag i ditt ben* Nej. *drar i ditt ben så du faller omkull**hoppar på dig å börjar bita på din hand*hihihi..... whee Hörru! Ge dig inte på folk som är förkylda sådär! gonk
Kan smitta dig... ninja vem bryr sig *biter i dina fingrar* domokun Jag. *vrider runt sig och tar tag i ditt hår* Man gillar inte mig när jag är sjuk... *börjar dunka Memmis huvud i golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*stannar och lådsas spela trummor i luften* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre *slår ner sig själv med sin svans* je mig 1000 gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:41 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *knuffar ner Jetzudan på marken å börjar sparka*ge...mig...i...allafall...1000 gold.......... *tar tag i ditt ben* Nej. *drar i ditt ben så du faller omkull**hoppar på dig å börjar bita på din hand*hihihi..... whee Hörru! Ge dig inte på folk som är förkylda sådär! gonk
Kan smitta dig... ninja vem bryr sig *biter i dina fingrar* domokun Jag. *vrider runt sig och tar tag i ditt hår* Man gillar inte mig när jag är sjuk... *börjar dunka Memmis huvud i golvet*aj! gonk HJÄLP!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:41 am
*hostar till* wää gonk crying *kryper in under en hylla* ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:42 am
*ställer sig framför en spegel och tittar på sig själv* Hmmm... :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:43 am
*lyfter upp Memmi och kastar in henne i väggen* Gör inte om det tack.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:43 am
Miradjii *ställer sig framför en spegel och tittar på sig själv* Hmmm... :/ *dra i nm scarfen* Jag vill ha tillbaks den* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:44 am
Filthy Miradjii *ställer sig framför en spegel och tittar på sig själv* Hmmm... :/ *dra i nm scarfen* Jag vill ha tillbaks den* scream Martin... Tyst...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:44 am
Miradjii Filthy Miradjii *ställer sig framför en spegel och tittar på sig själv* Hmmm... :/ *dra i nm scarfen* Jag vill ha tillbaks den* scream Martin... Tyst... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:45 am
Jetzudan Rebirth *lyfter upp Memmi och kastar in henne i väggen* Gör inte om det tack. *torkar bort blodet från munen*fan ta dig i r***n scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:47 am
Memmi89 Jetzudan Rebirth *lyfter upp Memmi och kastar in henne i väggen* Gör inte om det tack. *torkar bort blodet från munen*fan ta dig i r***n scream Inte svära. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:49 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth *lyfter upp Memmi och kastar in henne i väggen* Gör inte om det tack. *torkar bort blodet från munen*fan ta dig i r***n scream Inte svära. ^_^*går fram till Jetzudan* man slår inte tjejer!*slår Jetzudan i ansiktet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|