Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 881 882 883 884 885 886 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sun Apr 25, 2010 1:16 pm

Neo MOF
gonk mijn armen, schouders en benen doen pijn gonk van het vele lopen gisteren en doordat ik de hele tijd een tas en paraplu vast hield blaugh xp

ben nu helemaal in de ban van BJD xd alweer.. maar ze zijn ook zo mooi.. en schreeuwend duur

Mja ik heb da probleem nu na 2dagen, maar tegenover voorgaande jaren was t ook best wel btje tegenvallend.

Helemaal als je nĂș zou gaan vergelijken met de VIERING tussen castlefest (5de editie) en de EFF (10de editie).

Castlefest had BEIDE Rapalje en Omnia, veel cursussen en winkeltjes enz. EFF had geen van twee >.>;

Ik begin me langzaam af te vragen of ik volgend jaar 2dagen EFF wel zie zitten XD
PostPosted: Sun Apr 25, 2010 2:46 pm

waarom post ik nog stare ik wordt toch genegeerd

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sun Apr 25, 2010 2:49 pm

tja.. ik loop niet zo veel rofl en daarbij komt ook nog dat ik scheef loop, dus dat slenteren trek ik echt niet.. kan niet uren op m'n poten blijven staan zonder ergens te zitten.

vorig jaar leek het me vrolijker, er was toen echt bijna overal muziek XD nu geloof ik alleen op een podium waarvan ik niet meer echt een idee heb waar het stond.. en als altijd had ik nog steeds geen idee hoe ik moest lopen.. dus heb ik stiekem een cosplayer gevolgd (die cosplayde wel een van mijn favo personages XD -> kakashi hatake) omdat ik dacht dat een cosplayer wel richting de manga square zou lopen.. had nog gelijk ook XD soort van.. had ook nog 2 foto's van 'm genomen ninja
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 6:29 am

Dashinator
waarom post ik nog stare ik wordt toch genegeerd

Heyhey! Niet zo sip, dat is toch het laatste wat we hier willen?
De chatterbox is te vergelijken met een groep volwassen die aan t babbelen is, als kind kom je er niet tussen en kan je je verhaal niet vertellen. Maar dat zegt nog niet dat we je 'negeren'. Ik denk ook niet dat je er veel aan hebt als iemand zegt 'aww' en vervolgens ben je nog geen fluit verder.

@neo mof: na een ochtendje rondlopen kende ik t hele terijn alwel weer, ik ben er al vaker geweest X3. Kon alleen moeilijk mensen over de telefoon vinden, dan kreeg je van die aanwijzingen als 'ik zie een bruggetje dat oploopt, en ik zie voedselkraampjes aan de overkant....'

LeannaAnne
Vice Captain

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 6:38 am

stare weet je... dit is niet de eerste keer dat ik hier genegeerd wordt, maar natuurlijk hebben jullie dat niet door.
En als ik vraag of jullie iets willen beoordelen en je wilt dat niet, zeg dat dan gewoon inplaats van niet reageren

en hoezo wordt ik vergeleken met een klein kind? stare
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 6:42 am

Dashinator
stare weet je... dit is niet de eerste keer dat ik hier genegeerd wordt, maar natuurlijk hebben jullie dat niet door.
En als ik vraag of jullie iets willen beoordelen en je wilt dat niet, zeg dat dan gewoon inplaats van niet reageren

en hoezo wordt ik vergeleken met een klein kind? stare

Je word niet vergeleken met een klein kind, ik dacht er gewoon toevallig aan en t lijkt er op.

En dit is dan ook de chatterbox, en niet de art topic. En als je wilt dat mensen je werk HIER beoordelen, kan je mischien duidelijker zijn? :3 Zet erbij dat je tips of kritiek wilt. Enja als hier eenmaal een topic gaande is dan word er wel eens wat over geslagen.

Nou ben ik niet al te vaak in de Chatterbox, maar ik geloof niet dat iemand hier jou letterlijk zou ontwijken/negeren. Maar gedraag je er dan ook niet naar, je geeft nu een btje bijtend aura'tje af, alsof het allemaal wel zo zou zijn als jij het ziet enzo.

Verder, ik zeg niets wat iemand pijn zou doen, ik probeer ook maar een beetje te helpen, en als je mensen niet zo goed kent, kan dat het ook nog eens vermoeilijken...

LeannaAnne
Vice Captain

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 6:55 am

Die "aura" die ik nu heb komt omdat ik een pest humeur heb, de ene na de andere persoon gebruikt me... ze zeggen dat ze om me geven en het volgende moment gooien ze me weg stare

en dan zijn er ook nog van die personen die blijven zeggen dat ze om je geven, en ondertussen je alleen maar gebruiken stare

en daar heb ik zo'n pest hekel aan stare
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 6:55 am

hmm hmm,
Als ik sip ben ga ik chocolade eten en knuffels opeisen.

Ik ben in het weekend (vrijdag meegerekent) 5 ijsjes gehad O.o, 4 Magnum (gold) en een hoorntje (chocolade ijs heart ) . Nu ben ik misselijk... gonk (niet alleen van het ijs...). Ik heb nog steeds een behoefte aan chocola... sweatdrop .
Die magnum gold is lekker!!!! Ik hou van vanille en karamel. hmmmmm
Doet me denken aan Kaito van de vocaloids.

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Apr 26, 2010 7:05 am

Is dat niet een beetje HEEEL veel ijs? XD

Ik vreet meestal gewoon mezelf van binnen op.

en op de een of andere manier, heb ik nog geen mensjes gehad die me misbruikte.......en ik ben ieders vriend type.....

Ik moet wel eerlijk toegeven, ik ben nite goed in mensen afkatten, als iemand dan heel irritant is ofzow, of iemand de hele tijd maar aan je blijft plakken als je aan t rondlopen bent ofzow. Dan probeer ik meestal snel weg te schieten, maar hints begrijpen ze dan ook niet.....
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 7:11 am

Te veel ijs bestaat niet!
http://www.youtube.com/watch?v=v30of8gzu5k
mrgreen

Ik schijn slecht in zulke dingen op te vangen... sweatdrop
Mensen vinden mij te enthousiast crying . Ik vindt het heerlijk om ergens helemaal voor te gaan, enthousiast zijn is heerlijk. Ze zeggen ook dat ik veel te lief en gevoelig ben... moet ik daar blij mee zijn? (I am mrgreen )

edit; http://www.youtube.com/watch?v=shf49MOhbqQ&NR=1 mrgreen

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 7:17 am

hey dash,

dit is de chatterbox, dat soort dingen gebeuren hier best vaak, ik als guildmod word ook gewoon vaak "genegeerd" hier.

anders is het een idee om met het onderwerp mee te praten de gerichte vragen in de daarvoor bestemde topics te plaatsen.

ow en ik negeer hier ook best vaak mensen hoor ^^
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 7:19 am

Heeeeel bekend probleem is dat biggrin

Als iemand zegt dat ik rustig moet zijn ben ik dat dan wel ook, maar alsnog! xD
Ik ben niet zo gevoelig, denk ik, maar natuurlijk heb ik wel grenzen en zwakke plekken X3

Daarom vind ik fantasy fairs ook zo heerlijk, iedereen is gewoon lekker vrij enzo!

LeannaAnne
Vice Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 7:22 am

YEEEY veel mensen online!!!!!!!!!

Ik voelde me te beroert om naar de EFF the gaan ( maandelijks vrouwen gevalletje crying )
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 7:24 am

Heel toevallig zat ik met hetzelfde probleem, en dan ook een lekker brandend zonnetje en water voor 2,50 per flesje!
En voor de rest eig niks van gemerkt, lang leve 'de pil'.

En jaaa tword gezellig hier! biggrin

@XD: Eerlijke mods zijn de beste toch? razz

LeannaAnne
Vice Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon Apr 26, 2010 7:30 am

Bij mij is het die pijn en een zeer grote vreetkik, gelukkig kan ik niet goed aankomen. 4laugh
2,50 is best naar voor alleen een flesje water... ik neem altijd zelf veel water mee.

Yeeey!!!

eerlijk = bijna altijd beter.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 881 882 883 884 885 886 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games