|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:24 am
Blixtra Filthy Memmi89 *tittar argt på Filthy*va inte dum mot min kompis domokun Hon är dum mot mig! gonk Muahahahah! XD Men jag är snäll IRL!! Eller hur då Memmi?! Hai xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Filthy Memmi89 *tittar argt på Filthy*va inte dum mot min kompis domokun Hon är dum mot mig! gonk å du e dum mot henne domokun *drar Filthy i armen* Ta det lugnt!! FÖRLÅT FILTHY!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:25 am
*blir sönderdragen av Memmi89 och Blixtra* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Memmi89 Filthy Memmi89 *tittar argt på Filthy*va inte dum mot min kompis domokun Hon är dum mot mig! gonk å du e dum mot henne domokun *drar Filthy i armen* Ta det lugnt!! FÖRLÅT FILTHY!! jag vill ha roligt också gonk *fortsätter å drar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy *blir sönderdragen av Memmi89 och Blixtra* gonk Jag har slutat.. XD Jag är snäll nu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:26 am
Lol teh ugly! *peka* Sashen passar inte. Ge mig den. domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:26 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Måste... motså... lusten... att döda... Gaia... stressed andas in andas ut........så det blir 10k xd Försöka går ju.
Blixtra: Det är itne det jag är sur på. stressed ska försöke ännu mer*tar fram n plast kniv*ge mig 10k ninja Jag har inte så mycket. razz okej..ge mig allt du har å äger stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:27 am
Filthy Lol teh ugly! *peka* Sashen passar inte. Ge mig den. domokun xd Den passar visst!! razz *biter på OMG hatten igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:28 am
MEMMI MORDHOTAR JAG RINGER POLISEN biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Lol teh ugly! *peka* Sashen passar inte. Ge mig den. domokun xd Martin... Tyst...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Måste... motså... lusten... att döda... Gaia... stressed andas in andas ut........så det blir 10k xd Försöka går ju.
Blixtra: Det är itne det jag är sur på. stressed ska försöke ännu mer*tar fram n plast kniv*ge mig 10k ninja Jag har inte så mycket. razz okej..ge mig allt du har å äger stressed Det kan du bara drömma om flicka lilla. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Filthy Lol teh ugly! *peka* Sashen passar inte. Ge mig den. domokun xd Den passar visst!! razz *biter på OMG hatten igen* Jag måste byta smak på min OMG hat. gonk *kasta den till dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy *blir sönderdragen av Memmi89 och Blixtra* gonk oj...... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 11:29 am
Filthy Blixtra Filthy Lol teh ugly! *peka* Sashen passar inte. Ge mig den. domokun xd Den passar visst!! razz *biter på OMG hatten igen* Jag måste byta smak på min OMG hat. gonk *kasta den till dig* *biter på den* MUMS!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|