|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 6:49 am
yentl Zakou Nenharma yentl Zakou Nenharma yentl Zakou Nenharma yentl on my mind: lasagne met koekjes is best wel lekker (beter dan allen lasagne stressed ) raar he? *heel serieus gezicht* uhhuh *knikt* mar is wel lekkerder weet je wat NIET lekker is? pindakaas met hagelslag op de boterham. brrrr. pindakaas met vruchtenhagel wel lijkt me ook niet echt lekkr sweatdrop kaas met appelstroop. mmmm. hoeft niet perse appel stroop, zolang het maar stroop is mrgreen ach het is lekkr wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 6:50 am
Zakou Nenharma yentl Zakou Nenharma yentl Zakou Nenharma yentl Zakou Nenharma yentl on my mind: lasagne met koekjes is best wel lekker (beter dan allen lasagne stressed ) raar he? *heel serieus gezicht* uhhuh *knikt* mar is wel lekkerder weet je wat NIET lekker is? pindakaas met hagelslag op de boterham. brrrr. pindakaas met vruchtenhagel wel lijkt me ook niet echt lekkr sweatdrop kaas met appelstroop. mmmm. hoeft niet perse appel stroop, zolang het maar stroop is mrgreen ach het is lekkr wink idd :d
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 6:54 am
Zakou Nenharma Norwood Er zit iemand in mijn hoofd ninja heb al kennis met hem gemaakt? het is een zij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 6:56 am
Norwood Zakou Nenharma Norwood Er zit iemand in mijn hoofd ninja heb al kennis met hem gemaakt? het is een zij XD geef nou maar gewoon toe, ik ben het xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 7:04 am
yentl Norwood Zakou Nenharma Norwood Er zit iemand in mijn hoofd ninja heb al kennis met hem gemaakt? het is een zij XD geef nou maar gewoon toe, ik ben het xd we zo iets als jou maar dan ook weer heel anders ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 7:05 am
ik moet veel gold bij elkaar sparen voor een leuk kadootje . morgen zit ze precies 1 jaar op gaia 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 7:08 am
Norwood yentl Norwood Zakou Nenharma Norwood Er zit iemand in mijn hoofd ninja heb al kennis met hem gemaakt? het is een zij XD geef nou maar gewoon toe, ik ben het xd we zo iets als jou maar dan ook weer heel anders ^^[/quote lol, hoeveel gold moet je nog?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 7:12 am
yentl Norwood yentl Norwood Zakou Nenharma Norwood Er zit iemand in mijn hoofd ninja heb al kennis met hem gemaakt? het is een zij XD geef nou maar gewoon toe, ik ben het xd we zo iets als jou maar dan ook weer heel anders ^^[/quote lol, hoeveel gold moet je nog? niet zo veel meer ik heb nu 4300 en ik moet 5500 hebben voor morgen ik denk dat ik een seald voor haar ga kopen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 7:15 am
on my mind: ik mag nu al naar huis in plaats van om half xp
ow en norwood, succes met je quest =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 7:17 am
Zakou Nenharma on my mind: ik mag nu al naar huis in plaats van om half xp ow en norwood, succes met je quest =3 thankies ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 7:18 am
Norwood yentl Norwood yentl Norwood Zakou Nenharma Norwood Er zit iemand in mijn hoofd ninja heb al kennis met hem gemaakt? het is een zij XD geef nou maar gewoon toe, ik ben het xd we zo iets als jou maar dan ook weer heel anders ^^[/quote lol, hoeveel gold moet je nog? niet zo veel meer ik heb nu 4300 en ik moet 5500 hebben voor morgen ik denk dat ik een seald voor haar ga kopen 3nodding moet ik je wat lenen zodat je in iedergeval genoeg hebt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 7:22 am
yentl Norwood yentl Norwood yentl Norwood Zakou Nenharma Norwood Er zit iemand in mijn hoofd ninja heb al kennis met hem gemaakt? het is een zij XD geef nou maar gewoon toe, ik ben het xd we zo iets als jou maar dan ook weer heel anders ^^[/quote lol, hoeveel gold moet je nog? niet zo veel meer ik heb nu 4300 en ik moet 5500 hebben voor morgen ik denk dat ik een seald voor haar ga kopen 3nodding moet ik je wat lenen zodat je in iedergeval genoeg hebt? nee hoeft, maar bedankt ^^ dit kadootje moet van me zelf zijn 3nodding maar je mag wel iets aan haar geven als je wil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 7:24 am
Norwood yentl Norwood yentl Norwood yentl Norwood Zakou Nenharma Norwood Er zit iemand in mijn hoofd ninja heb al kennis met hem gemaakt? het is een zij XD geef nou maar gewoon toe, ik ben het xd we zo iets als jou maar dan ook weer heel anders ^^[/quote lol, hoeveel gold moet je nog? niet zo veel meer ik heb nu 4300 en ik moet 5500 hebben voor morgen ik denk dat ik een seald voor haar ga kopen 3nodding moet ik je wat lenen zodat je in iedergeval genoeg hebt? nee hoeft, maar bedankt ^^ dit kadootje moet van me zelf zijn 3nodding maar je mag wel iets aan haar geven als je wil ok wink daar heb ik ook echt jou toestemming voor nodig xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 7:31 am
yentl Norwood yentl Norwood yentl Norwood yentl Norwood Zakou Nenharma Norwood Er zit iemand in mijn hoofd ninja heb al kennis met hem gemaakt? het is een zij XD geef nou maar gewoon toe, ik ben het xd we zo iets als jou maar dan ook weer heel anders ^^[/quote lol, hoeveel gold moet je nog? niet zo veel meer ik heb nu 4300 en ik moet 5500 hebben voor morgen ik denk dat ik een seald voor haar ga kopen 3nodding moet ik je wat lenen zodat je in iedergeval genoeg hebt? nee hoeft, maar bedankt ^^ dit kadootje moet van me zelf zijn 3nodding maar je mag wel iets aan haar geven als je wil ok wink daar heb ik ook echt jou toestemming voor nodig xd precies XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 2:05 am
number_17 The Forbidden Angel On my mind; Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed zo erg dan? Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |