|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 9:52 am
Darlaa kittyocean ik zoek nog een 4e (liefst mannelijke) jurylid XD kun je alleen maar meisjes vinden? goh de jongens van tegenwoordig... xd the guild is almost girl only XD keuze gemaakt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 9:53 am
kittyocean Darlaa kittyocean ik zoek nog een 4e (liefst mannelijke) jurylid XD kun je alleen maar meisjes vinden? goh de jongens van tegenwoordig... xd the guild is almost girl only XD keuze gemaakt! confused er zijn toch best veel jongens hier? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 9:57 am
zo vaak laten ze zich alleen niet zien XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 10:06 am
De meeste die ik zie is ik en number_17 vindt ik!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 10:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 11:57 am
okee, ik ben engelse radio (voor school aant luisteren en er komen nog wel eens grappige zinnen uit (en ik moet nog ff w88 op het news..)
okeej laat ik eens luisteren naar de radio en type te gelijk, het gaat nog best wel goed maar ik begin al te haperen... ze zeggen dat ze zich iets moetn herinnere (ze zijn een verhaal aan het vertellen). Ze zijn een fied aant volgen en ik heb nog geen rare zinnen getypt voor mijn gevoel... dat is positief... niet? jammer voor you elfinzu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 12:03 pm
nieuws flits: we zitten over de 20000 posts!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 12:03 pm
kiek okee, ik ben engelse radio (voor school aant luisteren en er komen nog wel eens grappige zinnen uit (en ik moet nog ff w88 op het news..) okeej laat ik eens luisteren naar de radio en type te gelijk, het gaat nog best wel goed maar ik begin al te haperen... ze zeggen dat ze zich iets moetn herinnere (ze zijn een verhaal aan het vertellen). Ze zijn een fied aant volgen en ik heb nog geen rare zinnen getypt voor mijn gevoel... dat is positief... niet? jammer voor you elfinzu ja behalve dan dat ze een fied aan het volgen zijn question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 12:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 12:12 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 12:14 pm
Elfinzu De meeste die ik zie is ik en number_17 vindt ik! misschien wel...maar ik mag toch niet in de jurie want ik ben deelnemer xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|