Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 876 877 878 879 880 881 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lorraaa

PostPosted: Fri Apr 02, 2010 8:56 am

Neo MOF
Lorraaa
Dashinator
ik zeg niets...

jawel, je hebt net iets gepost

^ XD rofl

je avi is gaaf!
PostPosted: Fri Apr 02, 2010 11:24 am

mijn klas is ook niet normaal zeg, de een heeft nu een beugel die er uitziet als een achtbaan wegens mijn verbouwingen, de ander kan niet stoppen met zn armen te bewerken, nog een gozer (hardstikke aardig) is gewoon een olifant, ik heb ook een kaboutertje in de klas met een semi grijze puntmuts, modern maar een puntmuts. de ander heeft van die overdreven emoties en 2 gozers bij mij in de klas zijn mongolen, de een haalt een 2 terwijl hij een spiekbriefje bij zich heeft.(als je het mij vraagt kan ie niet schrijven.) de andere gozer heeft echt zon klote slecht gevoel voor humor. loopt ie de burgerking in en laat zn broek zakken, of op een meisje aflopen
jij hebt cup B! zo versier je dus chicks. en dan noemen ze het
mediacollege, grafisch creatief, ze hadden het moeten noemen
mediacollege, dump hier uw mongolen, ze gaan weg met een havo diploma, maar ze blijven dom. ik ben ook niet helemaal 100% maar vrij van sindromen zoals down, en ik ben ook geen autist. What The Fock doe ik daar?!?!

cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200

cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200
PostPosted: Fri Apr 02, 2010 11:26 am

en dan ben ik nog niet eens begonen over de vlinder-mes-trekkende comunistjes op het Vmbo
PostPosted: Fri Apr 02, 2010 11:36 am

Dashinator
ik zeg niets over dat gesprek...

zo goed?

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Apr 03, 2010 12:43 pm

Just a random wanderer, passing through...
PostPosted: Sat Apr 03, 2010 1:19 pm

Lorraaa
Neo MOF
Lorraaa
Dashinator
ik zeg niets...

jawel, je hebt net iets gepost

^ XD rofl

je avi is gaaf!

dankje (x.x)b

Neo Sideralis

Desirable Genius

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sun Apr 04, 2010 6:54 am

Vrolijk Pasen iedereen ♥
PostPosted: Sun Apr 04, 2010 10:59 am

Bezig met mijn laatste item voor de eitjes. De kippetjes zullen vast wel in prijs zakken na pasen. En dat laatste ei ding van de site zelf is niet eens zo boeitend. De Grombie?

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Wed Apr 07, 2010 12:11 pm

welk ei ding? er zijn zoveel eieren.
ik weet wel dat ik een golden ticket heb... wat dat inhoud? ik heb geen idee....
PostPosted: Wed Apr 07, 2010 12:27 pm

kijk eens op www.tektek.org
misschien staat het daar op

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Wed Apr 07, 2010 12:33 pm

hmmm, goed idee, ik heb net in m'n avatar gekeken, het is een gouden ei waar ik nu nog helemaal niks mee kan...
PostPosted: Thu Apr 08, 2010 4:19 am

Heeft iemand "Ichi Rittoru No Namida" (one litre of tears) gezien?

en ik zit te wachten op 2 pakketjes van vriendinnen in het buitenland.
hoorde ik een auto buiten en keek uit het raam. zag de auto van de TNT, dus ging ik weer zitten.. niks kwam, is ie weer weggereden x.x'' .. misschien morgen dan..

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 08, 2010 9:31 am

Ik loop de postbode de laatste tijd ook steeds mis XD
PostPosted: Thu Apr 08, 2010 1:40 pm

kittyocean
Ik loop de postbode de laatste tijd ook steeds mis XD

ik woon op een soort hofje, en dat wordt snel over het hoofd gezien.. of ze kijken niet fatsoenlijk genoeg als ze wel op het hofje zijn. (er zijn huizen op een heuvel, en de mijne ligt net op de heuvel)
die van DHL was toen zo onfatsoenlijk om niet eens te kijken waar ik woonde, en er weer vandoor te gaan met mijn pakketje. had zelfs geen papiertje in de brievenbus gekregen waar op stond dat ik de post had gemist (terwijl ik en mijn moeder thuis waren o3o).. 't is dat ik het allemaal bij hield op de tracking site anders had ik nog eeuwen kunnen wachten (maar dat was in januari)

't vervelende is dat de 2 pakketjes dus van vriendinnen zijn, en ik niet op zo'n tracking site kan kijken waar het überhaupt is.. maar vanaf vandaag kan ik dus nog een pakketje erbij verwachten stare .. dat kan ik dus wel bij houden op 'n site..

anyway
enough brabbling and useless info biggrin

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Apr 09, 2010 6:52 am

Ik had dat met DPD. De persoon in kwestie zei tot 3x toe dat wij niet thuis waren, terwijl we alle 3 de keren ECHT thuis waren! We hadden zelfs de verbouwing stil gelegd zodat we de deurbel zouden horen. (en met 4 honden, geloof me, hoor je echt wel als er iemand voor de deur staat XD)

DPD 3x gebeld, hebben ze een andere chauffeur gevraagd, die is gaan omrijden en het pakket kwam 5 minuten na de gestelde tijd. Je hoort mij niet over 5 minuten, zeker niet als 10 minuten na uitreiking DPD belt met of het op tijd was!

Ja, DPD, 11:05 is in mijn boekje op tijd smile Two thumbs up!!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 876 877 878 879 880 881 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games