|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 4:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 4:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 10:22 am
4laugh
+ I feel terrible... look terrible... haven't slept in two days... and haven't ate since 9AM gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 1:46 pm
ik laat maar voorzichtig m'n gezicht weer even zien ;D Pfoe ik heb het ook zo druk..
Gaat alles nog goed met iedereen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 2:11 pm
het gaat nog... ik ben ziek... -snif- en ik wil maandag toch weer beter zijn... dan heb ik namelijk een gesprek met psycholoog, een belangrijke discussie met project groepje en dan moet ik m'n teamleider overtuigen dat ik een oriƫntatie traject moet gaan doen... en ik wil morgen anpan (zoek op Wikipedia) gaan maken, waarom moest ik nu nou per se ziek worden??! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 11:01 am
Bwech, klok uur naar voren XD No fun!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 1:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 1:42 pm
kittyocean Bwech, klok uur naar voren XD No fun!! door een gesprek met mijn vriendin raakte ik helemaal in de war en wist ik niet meer of ik nou een uur minder of meer had XD werd vanochtend helemaal gedesoriƫnteerd wakker totdat mijn vader hier op bezoek kwam en me op de tijd wees XD en zei dat ik een uur minder had geslapen terwijl ik al bijna aan het geloven was dat het meer was XD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 1:52 pm
Haha, ik ben er ook altijd zo in de war van. Zoveel mensen xD. Weet nog eens dat ik moest softballen en dat twee mensen al een uur zaten te wachten xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 5:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 8:15 am
Ik had alle klokken vooruit gezet... behalve mijn wekker XD Gelukkig werd ik 3 minuten voor het afgaan van de oude tijd wakker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 11:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 30, 2010 5:13 am
Waaaah XD Ik moet onthouden niet meer tijdens werkpauze op dergelijke links te klikken XD Ook al is het mijn eigen laptop en mijn eigen pauze... ze looks... ze looks!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|