Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 871 872 873 874 875 876 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 8:13 am

confused okay... hoe kom je in de achtertuin van je buurman terecht!?
en wat is CL voetbal? (ik ben langer opgebleven... ik heb moeite met in slaap komen...)
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 9:04 am

Nouja, hij had d'r meegenomen en vermoord, schijnt. Vervolgens had die d'r in de tuin begraven.. Wilde er vanmorgen nog niet te hard over oordelen, aangezien die nog een verdachte was op dat moment.

Champions Leauge wink . Ja, iedereen lijkt echt moeilijk in slaap te komen momenteel :S.

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 9:10 am

Jag.... zo'n buurman wil je ook niet hebben... ik vindt groningen wel erg veilig vergeleken zulke verhalen. Maar heeft die dat nou gedaan?... ik dacht dat niemand tegenwoordignog lichamen begraafden in hun eigen tuin... dat is toch wel erg... onhandig...
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 9:26 am

Meh, dit kan overal gebeuren, is in mijn ogen niet alleen een Randstad-dingetje. Volgens de politie heeft die een bekentenis afgelegd en vrijdag wordt die voorgeleid. Alleen tot een veroordeling kun je in principe niet van een dader spreken.

Ja, en toch is het niemand in de omgeving opgevallen xD.

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 9:42 am

Okay... ik denk niet dat ik daar gerust op word...

níemand heeft dat lijk gezien? eek WooW
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 10:26 am

Ohhh, maar het blijft zo dat de kans dat zoiets gebeurd heel klein is! Het lijkt nu alleen of er overal gevaar is, doordat er zoveel media-aandacht is.

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

QYDrop

PostPosted: Wed Mar 17, 2010 10:43 am

media is killing stare dat is echt een van de nadelen van de media zo dra die er bij komen kijken word het veel meer een ballon dan dat het werkelijk is.

zo iets gebeurt overal ter wereld en veel vaker dan wij door hebben.
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 10:50 am

Ik weet het, het is toch fijn dat er de media is, sommige dingen wil je toch echt wel weten.

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 11:01 am

Media hebben in principe de functie om te informeren, een uitlaatklep te geven en kritiek te leveren, maar niet om dingen zo erg op te blazen.

Ja, uiteraard gebeurt dit vaker, maar in de media wordt nu gedaan alsof iedere buurman je wil vermoorden. Maar goed, het volk Geenstijlt er wel weer achteraan ^^.

EDIT: Feit blijft natuurlijk wel dat het hartstikke erg is wat gebeurd is!
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 1:49 pm

Ik voel me constant rot door het ^ gebeuren. Dit komt deels door de media. Elke dag aandacht er voor.... je bent betrokken gesleurd bij iemand die je niet kent... en ik ben nu eenmaal het type wat zich dingen van nature aantrekt, dus.... voel ik me rot.

kittyocean
Captain

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 1:59 pm

Ken er nog één. Schoot vol toen het bericht kwam dat ze dood was.

Alleen nu lees ik weer overal dingen over herinvoering van de doodstraf enzo. Dan denk ik wel van pffff, doe effe normaal.
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 6:20 am

Daar ben ik het mee eens. Mensen overdrijven nu ontzettend. Doodstraf is eerder kostenbesparend dan dat het een straf is (after all - het is zo voorbij. Nee, elke dag herinnert worden aan wat hij heeft gedaan is een veel betere straf!)

Toen ik hoorde dat er schermen en tenten werden gezet, was het eigenlijk al duidelijk. Als ze levend gevonden was, hadden we dat allang geweten...

kittyocean
Captain

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 7:35 am

Doodstraf lost niks op. En het is onethisch. Ben er zelf fel tegenstander van xD.

En bovendien vind ik dat we moeilijk nu al dat soort uitspraken kunnen doen, aangezien we nog niet weten wat er nou precies is gebeurd die avond. EDIT: waarmee ik niet wel zeggen dat dit meisje het heeft uitgelokt natuurlijk! Maar her en der lees je op internet dat het een lustmoord is. We weten nog niet eens of die haar misbruikt heeft.

Jaa, inderdaad, maar toch als je het ineens zo hoort, kweet niet xD.
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 12:58 pm

hoi hoi... ik ben weer terug...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 9:36 am

Lucky Mysterious
Doodstraf lost niks op. En het is onethisch. Ben er zelf fel tegenstander van xD.

En bovendien vind ik dat we moeilijk nu al dat soort uitspraken kunnen doen, aangezien we nog niet weten wat er nou precies is gebeurd die avond. EDIT: waarmee ik niet wel zeggen dat dit meisje het heeft uitgelokt natuurlijk! Maar her en der lees je op internet dat het een lustmoord is. We weten nog niet eens of die haar misbruikt heeft.

Jaa, inderdaad, maar toch als je het ineens zo hoort, kweet niet xD.

Helemaal mee eens. Dat meisje heeft niets verkeerd gedaan... maar om de moordenaar nu al gelijk verzachtende omstandigheden te geven.... "Hij had een slechte jeugd"- ja EN?! Ik ben straal genegeerd door mijn klasgenoten, 10 jaar lang, en ik ben ook niet een totaal asociaal closed in withdrawn emo gothic loser geworden!! (niet dat emo en gothics losers zijn - is maar een beeldspraak XD).

Die vent komt straks over 10 jaar weer vrij.....

Maar goed, laten we maar de boel afwachten en hopen dat het recht zal zegevieren....

en ik ben ook anti-doodstraf. Het is zinloos. Degene die de knop omdraait, is ook een moordenaar, maar dan een moordenaar die justitie goedkeurd. Net zoals een kapersbrief....

On a happier note: welkom terug Dash!!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 871 872 873 874 875 876 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games