|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:56 am
Faen vad alla har bad feelings towards me. sad *Går*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:59 am
Chibi Strawberry Faen vad alla har bad feelings towards me. sad *Går* NEJ!! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:59 am
prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *sätter sig brevid**luta sig mot**pet* eek vad?!*resa sig* får jag inte luta mot dig längre nu? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:01 am
Men tänk så lite det krävs nu för tiden för att folk ska ta illa upp..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:03 am
Är man en mobbad jaevla unge så krävs det inte mycket. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:04 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *sätter sig brevid**luta sig mot**pet* eek vad?!*resa sig* får jag inte luta mot dig längre nu? gonk ehm.. sweatdrop jodå. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*springer runt och kollar på alla cooola avatars*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Är man en mobbad jaevla unge så krävs det inte mycket. rolleyes Försök åtminstone vara trevlig mot dom som inte gjort dig nåt neutral Fast jag är ju inte helt oskyldig, har ju 'smittat' dig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:05 am
Nightmare Asura Försök åtminstone vara trevlig mot dom som inte gjort dig nåt neutral Fast jag är ju inte helt oskyldig, har ju 'smittat' dig.. När du mår dåligt, då är du allvarligt "bitchig" Så jag har väl rätt att vara lika.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:06 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *sätter sig brevid**luta sig mot**pet* eek vad?!*resa sig* får jag inte luta mot dig längre nu? gonk ehm.. sweatdrop jodå. 3nodding ok. 3nodding *luta sig mot igen* whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:08 am
Chibi Strawberry När du mår dåligt, då är du allvarligt "bitchig" Så jag har väl rätt att vara lika. Är man kaxig så blir det lätt så.. Ja du, trevligt att du är rättvis.. Blä.. Nu går jag.. Finns bättre sätt att fira sin födelsedag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:10 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry När du mår dåligt, då är du allvarligt "bitchig" Så jag har väl rätt att vara lika. Är man kaxig så blir det lätt så.. Ja du, trevligt att du är rättvis.. Blä.. Nu går jag.. Finns bättre sätt att fira sin födelsedag.. Smart att säga att man själv är kaxig. neutral Ahh jo det är klart. Jag är ju världens värsta människa. Jag räknas inte ens som vän längre. Nää.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:11 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *sätter sig brevid**luta sig mot**pet* eek vad?!*resa sig* får jag inte luta mot dig längre nu? gonk ehm.. sweatdrop jodå. 3nodding ok. 3nodding *luta sig mot igen* whee xp 3nodding *klappar på huvudet* Hur mås det idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:12 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *sätter sig brevid**luta sig mot**pet* eek vad?!*resa sig* får jag inte luta mot dig längre nu? gonk ehm.. sweatdrop jodå. 3nodding ok. 3nodding *luta sig mot igen* whee xp 3nodding *klappar på huvudet* Hur mås det idag då? *kurra lite* jodå bara bra 3nodding själv då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|