|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:40 am
Blixtra Mr.J allt grattande påminner mig om att ja ska dra ut 2 tänder DAN FÖRE MIN FÖDELSEDAG!! stackars mej.. *tycker synd om sig själv* Stackare!! Men det kommer nog gå bra! Eller hur då? jag vill också ha dom.. Men jag KAN inte dona.. XD bara köp på market place? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:42 am
Blixtra Filthy Blixtra Filthy *smyga in i mängden* Alla har likadana saker! gonk Vart är din hatt?? *vill äta på den* På inventoryt. Men jag funderar på att byta massor av saker så jag får en angelic sash istället. domokun Damned!! Jag som är sugen XD Du får dra i min angelic sash om jag lyckas skaffa en. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Blixtra Mr.J allt grattande påminner mig om att ja ska dra ut 2 tänder DAN FÖRE MIN FÖDELSEDAG!! stackars mej.. *tycker synd om sig själv* Stackare!! Men det kommer nog gå bra! Eller hur då? jag vill också ha dom.. Men jag KAN inte dona.. XD bara köp på market place? sweatdrop Not that much money!! :'(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Filthy Blixtra Filthy *smyga in i mängden* Alla har likadana saker! gonk Vart är din hatt?? *vill äta på den* På inventoryt. Men jag funderar på att byta massor av saker så jag får en angelic sash istället. domokun Damned!! Jag som är sugen XD tack vare din generösa donation behöver ja bara cirka 500 guld till för att kunna köpa soldat grejen!! än en gång TACK *lyssnar på bumbibjörnarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:43 am
Blixtra jiminijon Blixtra Mr.J allt grattande påminner mig om att ja ska dra ut 2 tänder DAN FÖRE MIN FÖDELSEDAG!! stackars mej.. *tycker synd om sig själv* Stackare!! Men det kommer nog gå bra! Eller hur då? jag vill också ha dom.. Men jag KAN inte dona.. XD bara köp på market place? sweatdrop Not that much money!! :'( ok jag har bara 25k gonk "ska ha en nm scarf"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
VARSÅGOD MR.J! biggrin Jag fick ju saker av tjejer förr.. Så.. Man tjänar faktiskt att vara snäll mot andra! ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:44 am
jiminijon Blixtra jiminijon Blixtra Mr.J allt grattande påminner mig om att ja ska dra ut 2 tänder DAN FÖRE MIN FÖDELSEDAG!! stackars mej.. *tycker synd om sig själv* Stackare!! Men det kommer nog gå bra! Eller hur då? jag vill också ha dom.. Men jag KAN inte dona.. XD bara köp på market place? sweatdrop Not that much money!! :'( ok jag har bara 25k gonk "ska ha en nm scarf" "BARA" 25k?? *avundsjuk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|