|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 9:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 10:00 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 10:17 am
- Min far blev arg - Min mor blev arg - Min far kommer att ta min dator, och jag får inte tillbaka den förns på jullovet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 10:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 10:51 am
+ Valgarvs signatur xd + Medicinarbete nastan klart
- Jag orkar inte farglagga eller nagot... detta far bli en trakig post. - De senaste dagarna har jag varit deprimerad. - Prov pa fredag - Tva inlamningsarbeten - Jag maste lasa 1/3 av en bok till pa mandag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 1:00 pm
+ jag har fatt en beundrare! Han ar typ 17 och har skrivit heart Yannah heart i sin sig. *skrattar sa tararna rinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 1:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 1:33 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 12:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 1:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:00 am
+ Söta donation items heart ph33r th3 m4d kill4h bunn1!!!1111!!!!oneoneone!!! + Jag är lite gladare än igår
- Jag var jätteledsen igår )': - Inget internet hemma pga av att föräldrarna glömt betala räkningen scream - Pga det världens längsta eftermiddag igår ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 6:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 6:21 am
+ Lämnade inte Gaia.. Stackars människor.. u.u` + Fick Johan Fransson's autograf av Veronica igår.. Tack, tack.. ^^ *Krama*
- Haft drömmar om ett val jag gjort.. Vet inte om det var ett bra val längre.. Ensamt.. - Psykolog-test.. ._.` Vad är det egentligen..? - Vet inte om jag har kvar ett par vänner nå mer.. En sån stor feg idiot jag är..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 6:25 am
+ behövde inte gå på tyska lektionen
- min mor är läskig - min far är läskig - Fick ingen svenska bok av min lärare, fast hon vet att jag ligger efter 4 steg. Det ska ju vara klart nästa fredag.
-/+ jag är kär
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 9:28 am
- Stackars Matte sad Han fick en isboll i ansiktet och började gråta, första gången jag såg honom göra det.. - Sakna >O< Vem? Gissa.. Robin - Gjorde en jätte fin bild förra veckan, vågar inte tuscha linjerna tyärr, eftersom det kan bli så fult
+ Yaoi 4laugh heart + Fredag imorrn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|