Sakana-sama
Tja, karaktärerna var dryga. Ed var någon hyperunge, Spike var en alkis, Faye var också en alkis, och den där gubben, han var bara hårig och läskig. Nej men, de verkade så dryga. ._.
Och där allt uspelar sig, jag hatar rymden. Dit skickar man ryssar och amerikaner.
Det värsta av allt var musiken, jag hatar sångerskan, och Yoko Kanno gjorde ett dåligt jobb, hon borde hålla sig hos Maaya Sakamoto.
Alkis? Ehm...vad jag kan minnas dricker Spike knappt nå alkohol alls under serien (osäker på om det var 2 gånger typ). Vad får du alkis ifrån?
Ed, hon ska ju vara hyper ungen i serien. Vi har sett många i olika serier samt TV-spel. Jag själv brukar oftast hata dem bara för att de är så jobbiga men jag tyckte själv att Ed var relativt lugnt emot vad jag har sett (spela INTE Final Fantasy X-2 om du ogillade Ed.
eek )
Faye, också alkis? Ehm...hade du sagt spelberoende så visst, men alkis, nope. Hon dricker typ lika mycket som Spike, alltså ganska lite (typ som vanliga vuxna brukar göra). Det gör Jet också för den delen.
Jet...hårig? Hehe...visst, han har lite speciellt skägg. ^_^ Men varför läskig? *flin* Tycker han verkar som en sjysst kille.
3nodding Sen att du inte gillar rymden är ju tyvärr lite synd, alltså hatar du ju allt som ahr med rymden att göra. Själv gillade jag idén att blande cowboys i framtiden och lite nutida små inslag.
Sen är musiken (precis som rymden) en smaksak. Jag tyckte själv att musiken i serien var skit cool och är en av de orsakerna till att jag började intressera mig för jazz musiken. Finns låter jag dessutom anser några av de skönaste jag har hört. Passar skitbra att slappa till. Passar bra att bara ha i bakgrunden. Samt vissa passar bra att deppa till.
xd Men...allt är egentligen bara en smaksak så. Jag tycker bara kanske att du ska försöka ge serien en till chans. Men om du nu verkligen hatade den så mycket så...kanske inte.
sweatdrop Jag tycker iaf att karaktärerna är bra gjorda. Det finns mycket värre inom anime.
sweatdrop