|
|
|
|
Posted: Sat Feb 27, 2010 10:43 am
Heeft iemand toevallig twee camera's in een trein gevonden? Een vriend van me is ze per ongeluk vergeten....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 28, 2010 5:25 am
kittyocean Heeft iemand toevallig twee camera's in een trein gevonden? Een vriend van me is ze per ongeluk vergeten.... sorry kitt moet je teleur stellen ben niet met de trein geweest de laatste tijd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 28, 2010 11:01 am
het regent; geen sneeuw... Ik wil of schaats-ijs of lente, niet deze koude natte regen weer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 28, 2010 11:03 am
Calahara het regent; geen sneeuw... Ik wil of schaats-ijs of lente, niet deze koude natte regen weer! Mee eens. Ook al heb ik een hekel aan schaatsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 28, 2010 11:21 am
ik heb liever de lente nu, anders overleven de vissen in de vijvers niet, onze poes heeft op de een of van andere manier een grote vis ergens vandaan gehaald. Wel 40 cm groot! en het stonk erg..... ze heeft heb helemaal opgegeten behalve de graten en de kop..... je kon het reuken aan haar... echt heel erg smerig rook dat.... ze was wel in een heel goed humeur alleen hoefde ik die kopjes niet zo nodig....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 6:55 am
QYDrop kittyocean Heeft iemand toevallig twee camera's in een trein gevonden? Een vriend van me is ze per ongeluk vergeten.... sorry kitt moet je teleur stellen ben niet met de trein geweest de laatste tijd sweatdrop Ach, aangezien het nog steeds niet bij de gevonden voorwerpen ligt, denk ik dat het niet meer in een trein ligt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 10:14 am
kittyocean QYDrop kittyocean Heeft iemand toevallig twee camera's in een trein gevonden? Een vriend van me is ze per ongeluk vergeten.... sorry kitt moet je teleur stellen ben niet met de trein geweest de laatste tijd sweatdrop Ach, aangezien het nog steeds niet bij de gevonden voorwerpen ligt, denk ik dat het niet meer in een trein ligt XD balen, ik hoop niet dat er veel foto's opstonden en niet al te duur waren...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 10:23 am
Calahara ik heb liever de lente nu, anders overleven de vissen in de vijvers niet, onze poes heeft op de een of van andere manier een grote vis ergens vandaan gehaald. Wel 40 cm groot! en het stonk erg..... ze heeft heb helemaal opgegeten behalve de graten en de kop..... je kon het reuken aan haar... echt heel erg smerig rook dat.... ze was wel in een heel goed humeur alleen hoefde ik die kopjes niet zo nodig.... Hmn, raad eens wat er bij mij op school is gebeurd..... Een of andere vreemde klasgenoot heeft ook een vis gevonden en liep ermee rond.... Hij wou hem in de school meenemen...... Daarna had hij een of ander weggegooid smerig bierflesje ergens vandaan gehaald..... ... best wel smerig, z'n handen stonken, en hij weigerde eerst zijn handen te wassen maar op stevig aandringen van een andere klasgenoot heeft hij het wel gedaan..... Hij heeft het alleen wel erg sterk uitgevoerd... Zijn handen waren tot de elleboog besmeurd met zeep... Ach, hij rook tenminste niet meer zo naar vis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 11:12 am
auw... mijn darmen willen iets of ze vertellen me dat ik hun grootste vijand ben.... niet lief! foei! stoete darmen! ..... auw..... misschien toch een aspirientje nemen... idea ik heb nog stress pillen, tegen buikpijn dat van stress komt helaas duurt dat 14 dagen tot dat ze werken.... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 5:30 am
zit nu op mijn werk. draadloze internet gevonden. doe snel mijn online spul zodat ik vanavond rust heb. Yay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 6:36 am
kassiopeia Calahara ik heb liever de lente nu, anders overleven de vissen in de vijvers niet, onze poes heeft op de een of van andere manier een grote vis ergens vandaan gehaald. Wel 40 cm groot! en het stonk erg..... ze heeft heb helemaal opgegeten behalve de graten en de kop..... je kon het reuken aan haar... echt heel erg smerig rook dat.... ze was wel in een heel goed humeur alleen hoefde ik die kopjes niet zo nodig.... Hmn, raad eens wat er bij mij op school is gebeurd..... Een of andere vreemde klasgenoot heeft ook een vis gevonden en liep ermee rond.... Hij wou hem in de school meenemen...... Daarna had hij een of ander weggegooid smerig bierflesje ergens vandaan gehaald..... ... best wel smerig, z'n handen stonken, en hij weigerde eerst zijn handen te wassen maar op stevig aandringen van een andere klasgenoot heeft hij het wel gedaan..... Hij heeft het alleen wel erg sterk uitgevoerd... Zijn handen waren tot de elleboog besmeurd met zeep... Ach, hij rook tenminste niet meer zo naar vis. na dit gelezen te hebben kan ik m'n klasgenoten nooit meer kinderachtig en mongolisch vinden ;O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 6:41 am
er wel een verschil van niveau ja... volwassenen zullen zoiets nooit nadoen ja, maar ze kunnen nog steeds wel kinderachtig zijn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 7:28 am
breek me de bek niet open over kinderachtige volwassenen *rolls eyes*
En, om even te kunnen lachen:
http://www.nu.nl/achterklap/2195621/koffer-maxima-meegenomen-wennemars.html
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 12:32 am
Blegh, m'n nieuwe rooster is echt slopend.
4 dagen achter elkaar om 6 uur op.
dan de 5de dag nog kes, en de 6de dag werk..... sad
Enja daar hebbik van gehoort kitty X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|