|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:27 am
snart har ja 12 k^^ då saknas bara 1000 sen kan ja köpa soldat rocken ^^ fats sen måste ja ha ungefär 28k för dem andra grejerna gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:28 am
har snart 12k ^^ då saknas bara 1000 guld sen kan ja köa 1 av sakerna ja vill ha ^^ synd att banken inte funkar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:29 am
*smyga in i mängden* Alla har likadana saker! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:32 am
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BANKEN FUNKAR IGEN!!! TUSEN TACK BLIXTRA!!!!!!!! fast nu saknas de ytterligare 28 k till dem andra sakerna... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:32 am
Filthy *smyga in i mängden* Alla har likadana saker! gonk Vart är din hatt?? *vill äta på den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:33 am
Mr.J JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BANKEN FUNKAR IGEN!!! TUSEN TACK BLIXTRA!!!!!!!! fast nu saknas de ytterligare 28 k till dem andra sakerna... gonk Vad gör man inte för vänner wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:33 am
Filthy *smyga in i mängden* Alla har likadana saker! gonk ere bara dem som donerat pengar te gaia som får såna där saker?? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:34 am
Blixtra Mr.J JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BANKEN FUNKAR IGEN!!! TUSEN TACK BLIXTRA!!!!!!!! fast nu saknas de ytterligare 28 k till dem andra sakerna... gonk Vad gör man inte för vänner wink TACK *pussar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:35 am
Mr.J Filthy *smyga in i mängden* Alla har likadana saker! gonk ere bara dem som donerat pengar te gaia som får såna där saker?? gonk Mm det är det.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:36 am
Blixtra Mr.J Filthy *smyga in i mängden* Alla har likadana saker! gonk ere bara dem som donerat pengar te gaia som får såna där saker?? gonk Mm det är det.. XD herregud viket fjäsk... OK JA ERKÄNNER JA VILL OXÅ HAAAAA men ja vill inte donera pengar te gaia... *är för snål*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:38 am
allt grattande påminner mig om att ja ska dra ut 2 tänder DAN FÖRE MIN FÖDELSEDAG!! stackars mej.. *tycker synd om sig själv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:39 am
Blixtra Filthy *smyga in i mängden* Alla har likadana saker! gonk Vart är din hatt?? *vill äta på den* På inventoryt. Men jag funderar på att byta massor av saker så jag får en angelic sash istället. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:39 am
Mr.J allt grattande påminner mig om att ja ska dra ut 2 tänder DAN FÖRE MIN FÖDELSEDAG!! stackars mej.. *tycker synd om sig själv* Stackare!! Men det kommer nog gå bra! Eller hur då? jag vill också ha dom.. Men jag KAN inte dona.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:40 am
Filthy Blixtra Filthy *smyga in i mängden* Alla har likadana saker! gonk Vart är din hatt?? *vill äta på den* På inventoryt. Men jag funderar på att byta massor av saker så jag får en angelic sash istället. domokun Damned!! Jag som är sugen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:40 am
Blixtra Mr.J allt grattande påminner mig om att ja ska dra ut 2 tänder DAN FÖRE MIN FÖDELSEDAG!! stackars mej.. *tycker synd om sig själv* Stackare!! Men det kommer nog gå bra! Eller hur då? jag vill också ha dom.. Men jag KAN inte dona.. XD KAN inte?? har inget kreditkort lr?? de har iaf inte jag... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|