|
|
|
|
Posted: Wed Feb 17, 2010 6:22 am
ze zijn best oud ja.... misschien over datum....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 17, 2010 11:30 am
werd wel wat happy van de trailed van Alice in Wonderland dat je hier op Gaia kon zien heart wil de film nu best wel graag zien XD (had er al over gehoord op het Lolita forum; lolita komen af op dingen met een Alice in Wonderland thema XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 18, 2010 10:35 am
Ach, wat ben ik dol op mijn stad
Overstroming in het winkelcentrum Fietsen vallen uit de lucht
Heerlijk bizar!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 18, 2010 11:46 am
ik ben weer terug uit Italiƫ! Het was zooooo gaaf rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 5:41 am
kittyocean Ach, wat ben ik dol op mijn stad Overstroming in het winkelcentrum Fietsen vallen uit de lucht Heerlijk bizar!! ......... is dat mogelijk dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 5:44 am
Calahara kittyocean Ach, wat ben ik dol op mijn stad Overstroming in het winkelcentrum Fietsen vallen uit de lucht Heerlijk bizar!! ......... is dat mogelijk dan? Blijkbaar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 5:55 am
was het koud of heet in italie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 6:04 am
Lorraaa Calahara kittyocean Ach, wat ben ik dol op mijn stad Overstroming in het winkelcentrum Fietsen vallen uit de lucht Heerlijk bizar!! ......... is dat mogelijk dan? BlijkbaarGesprongen leiding Ruzie in een flat en uit woede iets over de railing gooien... niet wetend dat er iemand onder liep XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 6:17 am
kittyocean Lorraaa Calahara kittyocean Ach, wat ben ik dol op mijn stad Overstroming in het winkelcentrum Fietsen vallen uit de lucht Heerlijk bizar!! ......... is dat mogelijk dan? BlijkbaarGesprongen leiding Ruzie in een flat en uit woede iets over de railing gooien... niet wetend dat er iemand onder liep XD eek big shock, mijn mond viel open. Heb je de fiets goed ontweken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 2:16 pm
Calahara eek big shock, mijn mond viel open. Heb je de fiets goed ontweken? euh ... was in het nieuws sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 2:51 pm
OO ik heb een paar keer NOS overgeslagen... en ik lees de krant nauwelijks.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 3:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 3:14 pm
Long time no see. edit: in de guild dan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 1:11 am
Welcome back XD
En geen zorgen, ik was niet eens in de buurt XD Het was een jongen die de fiets op zijn hoofd kreeg (en hij heeft enkel hersenschudding)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 9:15 am
Niet dat een hersenschuding fijn is, maar had wel erger kunnen zijn ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|