|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 4:36 pm
Calahara kassiopeia Calahara Neo MOF HELP D8 kan comments niet lezen op profile T__________________T""" waaaaaaaah.. ik heb ze niet gewist D8 kan ik ook niet zien (in ieder geval op die van jou) edit: op geen van alle... O.o ik kan het ook niet..... Het ligt aan Gaia, is het niet. ja, ze hebben wel vaker errors.... sucks D8
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 7:51 am
... het is hier nog steeds best leeg.... straks ga ik aan m'n huiswerk... eek
edit: het sneeuwt hier!!!............ AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaah NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo (-sob-).... Wheeeeee crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 8:25 am
heeft hier ook gesneeuwd, heel dun, vloog zo weg met de wind. maar her en der was het wel glad o3o''..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 8:33 am
Neo MOF heeft hier ook gesneeuwd, heel dun, vloog zo weg met de wind. maar her en der was het wel glad o3o''.. ik ben 6 keer gevallen door de sneeuw... (5 keer op de fiets en 1 keer lopend...) Ik word een beetje zat van die winter.... en ik kan noch steeds niet schaatsen want er licht nog sneeuw... van mij mag de lente wel komen. Ik krijg steeds meer zin in de zomervakantie... Raad eens wat dit woord had moeten zijn (ik heb het een keer zo gespeld): daaitje jullie raden het nooit.... Mwahahaha..... en ja, spelling is niet mijn sterkste kant...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 8:47 am
Pfff, sneeuw. Ik las gister in de krant dat wij het meeste van het land hebben gehad gonk .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 10:26 am
Lucky Mysterious Pfff, sneeuw. Ik las gister in de krant dat wij het meeste van het land hebben gehad gonk . in welke provincie zit jij dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 11:52 am
Noord-Holland, Heerhugowaard om precies te zijn.
Volgens de krant hebben wij over al die weken samen het meest aantal centimeters gehad xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 11:56 am
oke, ik zit in grunn (groningen)... dus dan kon het dus erger zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 11, 2010 7:53 am
hier heeft het ook gesneeuwd wel een halve centimeter dat viel erg mee dus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 11, 2010 10:07 am
er lag hier ooit 28 cm.... echt vervelend....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 11, 2010 10:44 am
Ben echt blij day het hier mee valt biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 11, 2010 1:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 11, 2010 1:52 pm
Toppertje van vandaag: "Jongens! Geen sneeuwballen naar elkaar gooien! Dat is gevaarlijk!!"
Dus wat doen de pubertjes? Naar het VERKEER sneeuwballen gooien!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 11, 2010 1:56 pm
kittyocean Toppertje van vandaag: "Jongens! Geen sneeuwballen naar elkaar gooien! Dat is gevaarlijk!!" Dus wat doen de pubertjes? Naar het VERKEER sneeuwballen gooien!! haha XD op school gooiden ze (en hele tijd geleden) ook wel eens sneeuwballen naar het verkeer zo kinderachtig en gevaarlijk o3o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 12, 2010 5:08 am
Zeker 's ochtends vroeg als het ge-ijzeld heeft! Voor hetzelfde geldt schrok ik, gleed ik uit en zat ik onder een auto!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|