|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:13 am
Of The kind generous Dutch people- choosing a song from the 70'.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Verbannen van het Songfestival? Ik denk dat de rest van Europa ons door dit liedje terug in de zee laat zinken xD.
En come onnnn, dat is toch echt geen leuke en vlotte meid van 17 xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eh.. hallo mensen! euro-songfestival sucks majorly sinds... praktisch altijd 4laugh geef mij maar goede muziek wink haha XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:15 am
More online!!!!!!! skweeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:26 am
Wow.... ben ik nu heel sneu omdat ik dat programma gemist heb? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:27 am
kittyocean Wow.... ben ik nu heel sneu omdat ik dat programma gemist heb? XD nee je moet het heeeel blij mee zijn ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:28 am
ik kijk nooit naar dat songfestival ding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:30 am
Even proppen bij het schaam hoekje dus, ik moet er ook nog bij.... ninja *bouwt een ander schaam hoekje* De toppers waren al erg, nu dit ook nog? *gaat al wensen om pech onderweg, dat ze zeg maar te laat komen doordat ze de verkeerde bus hadden* ......... *gaat het proberen met wens magie*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:30 am
Ik werd via NOS besmet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:31 am
holly sh* ... het word al ge zien als een ziekte xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:33 am
HELP D8 kan comments niet lezen op profile T__________________T""" waaaaaaaah.. ik heb ze niet gewist D8
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:38 am
Neo MOF HELP D8 kan comments niet lezen op profile T__________________T""" waaaaaaaah.. ik heb ze niet gewist D8 kan ik ook niet zien (in ieder geval op die van jou) edit: op geen van alle...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:39 am
xd rofl vergeet die wens magie.... *gaat met medicijnen bezig om de epidemie te bestrijden* *vindt medicijn om het liedje uit je hooft te krijgen (gewoon je eigen stijl muziek door je oren spoelen, dan gaat het er wel uit) * *kan geen medicijn tegen deze vernedering vinden...* idea vergif........... heel onschuldig vergif, zoiets waarmee je voor even je stem kan verliezen.... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:41 am
Calahara Neo MOF HELP D8 kan comments niet lezen op profile T__________________T""" waaaaaaaah.. ik heb ze niet gewist D8 kan ik ook niet zien (in ieder geval op die van jou) edit: op geen van alle... O.o ik kan het ook niet..... Het ligt aan Gaia, is het niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:41 am
of smeken aan de regering of ze ons niet willen martelen... helaas zitten daar net zulke grote idioten.... gaat dus niet lukken.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|