|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 4:06 am
Geloof me, het is nog lager gezakt xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 7:52 am
Lucky Mysterious Geloof me, het is nog lager gezakt xD. dat dat mogelijk was *sigh*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 7:58 am
Ja, echt he gonk . Ze hebben wel heel funky een draaiorgel erbij!
Had gister echt het gevoel alsof ik naar ''eén of ander programma it 1980 zat te kijken xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 8:47 am
Lucky Mysterious Ja, echt he gonk . Ze hebben wel heel funky een draaiorgel erbij!
Had gister echt het gevoel alsof ik naar ''eén of ander programma it 1980 zat te kijken xD. draaiorgel is wel vet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 10:25 am
Do't get me started on draaiorgels ¬¬.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 10:34 am
Ahhhh, zo te horen word er niet alleen maar popcorn gegooid hier. Zei iemand hier softbal..... *neemt een knuppel ter hand* twisted In de woonkamer dan maar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 10:35 am
Op het nieuws klonk het al vreselijk.... we worden uitgelachen 4 sure... We're doomed. Straks gaat iedereen denken wat voor een vreselijk land dit is.... Ik wordt van dat liedje een en al triest.../ik ren weg zo hard als ik kan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 10:36 am
kassiopeia Ahhhh, zo te horen word er niet alleen maar popcorn gegooid hier. Zei iemand hier softbal..... *neemt een knuppel ter hand* twisted In de woonkamer dan maar? je k**t ook gaan koken en de keuken dan niet schoon gaan maken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 10:45 am
Calahara kassiopeia Ahhhh, zo te horen word er niet alleen maar popcorn gegooid hier. Zei iemand hier softbal..... *neemt een knuppel ter hand* twisted In de woonkamer dan maar? je k**t ook gaan koken en de keuken dan niet schoon gaan maken... ik weet niet zo zeker of ze dat wel in de planning heeft staan met die knuppel sweatdrop en ja het liedje van het songfestival is slecht ... zou me niks verbazen als we gewoon worden verbannen om volgend jaar mee te doen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 10:51 am
Tja... als ze met niks beters aankomen ja... Ze weten niet hoe we ons moeten schamen voor ons eigen land... Ze denken dat ze een hit gaan scoren... Hellup!!!! Oh I'm so ashamed... The shame.... nooOOOOOOOOooooooooooooooz cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 10:55 am
ik kom bij je in het schaam hoekje staan hoor sweatdrop
als je al na gaat dat ze denken dat het uberhoubt wat word met dat liedje, hoe diep ben je dan wel niet gezakt gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:02 am
QYDrop ik kom bij je in het schaam hoekje staan hoor sweatdrop als je al na gaat dat ze denken dat het uberhoubt wat word met dat liedje, hoe diep ben je dan wel niet gezakt gonk iemand op het niews dacht aan de finale (hopelijk allen de maker)..... snif.... crying So sad... gelukkig werden we al als gekken beschouwd denk ik na die 'toppers'. Dus je zou denken dat het nog niet veel erger kan.... (hoop dat we niet ver komen, dan blijft de schade tenminste nog beperkt).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:04 am
Calahara QYDrop ik kom bij je in het schaam hoekje staan hoor sweatdrop als je al na gaat dat ze denken dat het uberhoubt wat word met dat liedje, hoe diep ben je dan wel niet gezakt gonk iemand op het niews dacht aan de finale (hopelijk allen de maker)..... snif.... crying So sad... gelukkig werden we al als gekken beschouwd denk ik na die 'toppers'. Dus je zou denken dat het nog niet veel erger kan.... (hoop dat we niet ver komen, dan blijft de schade tenminste nog beperkt). als het nou niet geaccepteerd word sweatdrop dan zijn we er nog sneller klaar mee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:07 am
hopelijk komt het dan niet overal in het nieuws...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|