|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:33 pm
*Klappar väggen lite* Och jag menar. I min klass så sitter alla tysta i 25 minuter innan de börjar arbeta med arbetet vi ska göra. Då är ju jag och Madde typ klara. Och ja.. Man kan höra råttorna på sjunde våningen när vi sitter på femte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:33 pm
Nightmare Asura prrnill Lyssnar du också på Dio? eek N-n-nu blir jag lite rädd. o.O Hehe, där ser man.. En sak gemensamt :p Min Dio-skiva har precis kommit fram, den har varit borta ett antal månader. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:34 pm
*Suckar tyst och tittar på väggen* Du Mr Vägg har ett mycket roligare liv än mig just nu. Och du är bara en vägg. *Sparkar på väggen* mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:35 pm
Chibi Strawberry *Klappar väggen lite* Och jag menar. I min klass så sitter alla tysta i 25 minuter innan de börjar arbeta med arbetet vi ska göra. Då är ju jag och Madde typ klara. Och ja.. Man kan höra råttorna på sjunde våningen när vi sitter på femte. Hehe!! Vill du inte prata med mig ist? Dock måste jag gå.. XD Vi borde ses någon dag. du jag o Emelie o kolla på anime eller nått! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:35 pm
prrnill Min Dio-skiva har precis kommit fram, den har varit borta ett antal månader. blaugh Jag köpte en skiva med dom idag, som jag hittade på Rocks 3nodding Diamonds - The Best Of Dio heter den ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:36 pm
Blixtra Hehe!! Vill du inte prata med mig ist? Dock måste jag gå.. XD Vi borde ses någon dag. du jag o Emelie o kolla på anime eller nått! biggrin razz Osocial är jag idag. Yeah! Det låter skoj! Får väl göra det. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Min Dio-skiva har precis kommit fram, den har varit borta ett antal månader. blaugh Jag köpte en skiva med dom idag, som jag hittade på Rocks 3nodding Diamonds - The Best Of Dio heter den ^^ eek Det är ju den jag precis hittade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra Hehe!! Vill du inte prata med mig ist? Dock måste jag gå.. XD Vi borde ses någon dag. du jag o Emelie o kolla på anime eller nått! biggrin razz Osocial är jag idag. Yeah! Det låter skoj! Får väl göra det. ;Dmm.. Men du får ha det super smile Kraaam! smile heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:37 pm
Blixtra mm.. Men du får ha det super smile Kraaam! smile heart Du med. ^_^ Kramiz!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:37 pm
prrnill eek Det är ju den jag precis hittade. o___O Inser du var det betyder?! ... Att den skivan jag köpte är jättegammal! gonk Hm, nu är den slut.. *Sätter på den från början* Ah.. Holy Diver.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:38 pm
Nightmare Asura prrnill eek Det är ju den jag precis hittade. o___O Inser du var det betyder?! ... Att den skivan jag köpte är jättegammal! gonk Hm, nu är den slut.. *Sätter på den från början* Ah.. Holy Diver.. ^^ OMG! eek Holy Diver med sveriges längsta intro. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:39 pm
prrnill OMG! eek Holy Diver med sveriges längsta intro. blaugh Mjo, en hel minut gonk Ganska onödigt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:40 pm
*Muttrar och eldar upp en hylla* >.< SIMON!! RICKARD!! ARSALAN!! MÜSLEM!! ANNA!! JOEL!! NICKOLAS!! LOUISE!! SUZANA!! NATHALIE!! SOFIA!! SEDA!! JOSEF!!! CAROLINE!! EMMA!!
crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:41 pm
Nightmare Asura prrnill OMG! eek Holy Diver med sveriges längsta intro. blaugh Mjo, en hel minut gonk Ganska onödigt sweatdrop Jo, jag brukar spola över det. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:42 pm
prrnill Jo, jag brukar spola över det. xp Hehe, kanske jag också borde göra sweatdrop Orkar bara inte sträcka mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|