|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:26 pm
Nåja, nu ska vi inte gå in på dr. Phil saker sweatdrop Vad gör du annars då? Mer än Gaia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:27 pm
Chibi Strawberry Blixtra Jo!! Men det skulle vara jätte snällt om du kunde lägga mig på listan!!^^! Självklart. ^_^ Hur mycket kostar dom btw?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:27 pm
Blixtra Hur mycket kostar dom btw?! 50 gold. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:28 pm
Nightmare Asura Nåja, nu ska vi inte gå in på dr. Phil saker sweatdrop Vad gör du annars då? Mer än Gaia Leker social med hjälp av msn och lyssnar på musik. Herrn då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:29 pm
Chibi Strawberry Blixtra Hur mycket kostar dom btw?! 50 gold. :\Du kan få 200 av mig ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Petar på väggen* Imorgon är det Onsdag. Vi har två turism lektioner. Det är väl rätt trevligt Mr Vägg. Om du förstår vad jag menar. Hoppas du är en mr nu. :\ Säkert mycker roligare att vara en vägg än att gå i min begravningsklass.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Leker social med hjälp av msn och lyssnar på musik. Herrn då? Lyssnar på Dio, och funderar på hur länge till jag kan vara inne innan morsan blir arg sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra Jo!! Men det skulle vara jätte snällt om du kunde lägga mig på listan!!^^! Självklart. ^_^ *vill också vara med på lista* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Hur mycket kostar dom btw?! 50 gold. :\Du kan få 200 av mig ^^! Det är snällt av dig. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:30 pm
prrnill Chibi Strawberry Blixtra Jo!! Men det skulle vara jätte snällt om du kunde lägga mig på listan!!^^! Självklart. ^_^ *vill också vara med på lista* ninja o__O Kan väl lägga till dig med om du vill. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Hur mycket kostar dom btw?! 50 gold. :\Du kan få 200 av mig ^^! Det är snällt av dig. ^_^ Jag vet.. Jag är snäll wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Leker social med hjälp av msn och lyssnar på musik. Herrn då? Lyssnar på Dio, och funderar på hur länge till jag kan vara inne innan morsan blir arg sweatdrop Lyssnar du också på Dio? eek N-n-nu blir jag lite rädd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:32 pm
Chibi Strawberry o__O Kan väl lägga till dig med om du vill. <.< 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:32 pm
prrnill Lyssnar du också på Dio? eek N-n-nu blir jag lite rädd. o.O Hehe, där ser man.. En sak gemensamt :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|