|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 2:44 pm
Wat ik me af vraag...
Zijn er hier mensen die wel eens verhalen dromen? Verzinnen is een ding maar krijg je, je ideeen, characters, verhaallijn wel eens s'nachts aangerijkt? Ik namelijk wel sweatdrop en dan ga ik er wel is verder verzinnen als ik wakker wordt maar vroeg me af of het vreemt was ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 3:00 pm
je hebt geluk, kan je leuke dingen mee maken, ik heb da niet.....ik heb meer een doordenk fantasy :p als ik ais en ael het dan over gewoon iets hebben, dan schiet me soms opeens iets te binnen, via waar we het over hebben maar dab eigenlijk totaal er niet bij hoort razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 3:13 pm
Darlaa Wat ik me af vraag... Zijn er hier mensen die wel eens verhalen dromen? Verzinnen is een ding maar krijg je, je ideeen, characters, verhaallijn wel eens s'nachts aangerijkt? Ik namelijk wel sweatdrop en dan ga ik er wel is verder verzinnen als ik wakker wordt maar vroeg me af of het vreemt was ^_^ heel normaal denk ik. ik heb het zelf niet maar het ligt er gewoon aan wat voor een fantasie je hebt. on my mind: half jaar verkering!! heart mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 3:20 pm
on my mind: oh dus zo ziet shana eruit razz (op gaia razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 10:54 pm
waar ik dus aan denk nou dat is redelijk wat en allemaal niet prettig number 17 weet wat er is ik weet nie of ik het wel kan vertellen, want het schijnt dat mensen denken dat ik aandacht wil door deze gruwelijke dingen te moeten vertellen ik weet zelf niet eens wat ik moet ik zit er erg mee wat er is gebeurt ik snap ook niet waarom zoiets gebeurt waarom iemand zoiets doet het is ronduit gemeen en oneerlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 6:15 am
Sannieh waar ik dus aan denk nou dat is redelijk wat en allemaal niet prettig number 17 weet wat er is ik weet nie of ik het wel kan vertellen, want het schijnt dat mensen denken dat ik aandacht wil door deze gruwelijke dingen te moeten vertellen ik weet zelf niet eens wat ik moet ik zit er erg mee wat er is gebeurt ik snap ook niet waarom zoiets gebeurt waarom iemand zoiets doet het is ronduit gemeen en oneerlijk Dat lijkt wel een gedicht als je het niet wil vertellen hoeft het niet in idd sterkte ermee (zijn de zelfde dingen die je me eerder heb verteld? ik hoop niet dat nog meer onheil je pat heb gekruist sad ) On my mind: er zit hier ergens al de hele dag iemand te timmeren scream gek wordt ik er van!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 6:59 am
OMG!! 54,5 op de weegschaal crying ik had die koek niet moeten eten denet! evil koekje!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 7:07 am
Darlaa OMG!! 54,5 op de weegschaal crying ik had die koek niet moeten eten denet! evil koekje!! gonk 63 kilo en ik sport nog wel 4 keer per week twee uur en nog twee uur gym op school sweatdrop mag ik je koekjes hebben? *angelface*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 8:10 am
Darlaa OMG!! 54,5 op de weegschaal crying ik had die koek niet moeten eten denet! evil koekje!! gonk Shuddup! Ik ben 14 en ik weeg rond de 60 kilo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 8:28 am
64..... like I care XD mij maakt het allemaal niet uit sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 9:26 am
ButtonFly Darlaa OMG!! 54,5 op de weegschaal crying ik had die koek niet moeten eten denet! evil koekje!! gonk Shuddup! Ik ben 14 en ik weeg rond de 60 kilo! ben 71 kilo en word te mager genoemt sweatdrop waarom doen meiden zo moeilijk over gewicht...60% van de mannen valt op overgewicht sweatdrop en 30% maakt het eigelijk niet zo veel uit... dit verzin ik trouwens niet zomaar...het is onderzocht door het CBS mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 9:31 am
Darlaa Sannieh waar ik dus aan denk nou dat is redelijk wat en allemaal niet prettig number 17 weet wat er is ik weet nie of ik het wel kan vertellen, want het schijnt dat mensen denken dat ik aandacht wil door deze gruwelijke dingen te moeten vertellen ik weet zelf niet eens wat ik moet ik zit er erg mee wat er is gebeurt ik snap ook niet waarom zoiets gebeurt waarom iemand zoiets doet het is ronduit gemeen en oneerlijk Dat lijkt wel een gedicht als je het niet wil vertellen hoeft het niet in idd sterkte ermee (zijn de zelfde dingen die je me eerder heb verteld? ik hoop niet dat nog meer onheil je pat heb gekruist sad ) On my mind: er zit hier ergens al de hele dag iemand te timmeren scream gek wordt ik er van! als jemet eerder verteld bedoelt de dood van cassi dan is er nix nieuws gebeurt weet je dit nog nie dan wel vriendin vermoord
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 9:36 am
number_17 ButtonFly Darlaa OMG!! 54,5 op de weegschaal crying ik had die koek niet moeten eten denet! evil koekje!! gonk Shuddup! Ik ben 14 en ik weeg rond de 60 kilo! ben 71 kilo en word te mager genoemt sweatdrop waarom doen meiden zo moeilijk over gewicht...60% van de mannen valt op overgewicht sweatdrop en 30% maakt het eigelijk niet zo veel uit... dit verzin ik trouwens niet zomaar...het is onderzocht door het CBS mrgreen Hoe lang ben jij dan? miss maakt het uiteindelijk toch niet zo veel uit wat de man er van vind ( zo belangrijk zijn jullie niet scream blaugh lol) Sannieh: ja dat was het
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 9:38 am
Darlaa Hoe lang ben jij dan? miss maakt het uiteindelijk toch niet zo veel uit wat de man er van vind ( zo belangrijk zijn jullie niet scream blaugh lol) ik bedoel alleen dat je je daar dus geen zorgen over hoeft te maken 3nodding en ik ben 1.93 blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 9:38 am
Darlaa number_17 ButtonFly Darlaa OMG!! 54,5 op de weegschaal crying ik had die koek niet moeten eten denet! evil koekje!! gonk Shuddup! Ik ben 14 en ik weeg rond de 60 kilo! ben 71 kilo en word te mager genoemt sweatdrop waarom doen meiden zo moeilijk over gewicht...60% van de mannen valt op overgewicht sweatdrop en 30% maakt het eigelijk niet zo veel uit... dit verzin ik trouwens niet zomaar...het is onderzocht door het CBS mrgreen Hoe lang ben jij dan? miss maakt het uiteindelijk toch niet zo veel uit wat de man er van vind ( zo belangrijk zijn jullie niet scream blaugh lol) Sannieh: ja dat was het blijf er maar aan denken miss der gewoon en gedicht was het nie die staat in gedichten topic voor haar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|