|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:12 am
*nickar instämmande* vad har du för dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:13 am
prrnill *nickar instämmande* vad har du för dig? vaknar med hjälp av lite musik xp Jag är såååååååå tröööött gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:13 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Sakerna är från serien Naruto för er som inte vet. blaugh Vet. Tycker om Naruto. whee Meen... dessa grejer finns också i vissa spel och sådant som inte har med Naruto att göra. :SANBU masken & Konoha headband. 3nodding Fast det finns ju flera olika headband men. Tur att inte den fula vingen på inte synns så bra. eek Är vingen ful? surprised Ja! örk. Orka ha en miniwings överallt. dom suger. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:16 am
prrnill: Såg ditt ninjaband på marketplace. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou prrnill *nickar instämmande* vad har du för dig? vaknar med hjälp av lite musik xp Jag är såååååååå tröööött gonk Inte funderat på att sova lite till? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Sakerna är från serien Naruto för er som inte vet. blaugh Vet. Tycker om Naruto. whee Meen... dessa grejer finns också i vissa spel och sådant som inte har med Naruto att göra. :SANBU masken & Konoha headband. 3nodding Fast det finns ju flera olika headband men. Tur att inte den fula vingen på inte synns så bra. eek Är vingen ful? surprised Ja! örk. Orka ha en miniwings överallt. dom suger. sweatdrop xd Jag skulle gärna vilja ha miniwings på huvudet. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:17 am
Weeee aaare fiiiighting dreeeamers... Nanana... Ehem... God morgon allihop!~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:18 am
prrnill FrodoLouLou prrnill *nickar instämmande* vad har du för dig? vaknar med hjälp av lite musik xp Jag är såååååååå tröööött gonk Inte funderat på att sova lite till? blaugh JA vilken bra ide whee *kryper upp i en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:18 am
Miradjii Weeee aaare fiiiighting dreeeamers... Nanana... Ehem... God morgon allihop!~ o_O God morgon. :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:19 am
Filthy prrnill: Såg ditt ninjaband på marketplace. blaugh Det gjorde jag också. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:20 am
FrodoLouLou prrnill FrodoLouLou prrnill *nickar instämmande* vad har du för dig? vaknar med hjälp av lite musik xp Jag är såååååååå tröööött gonk Inte funderat på att sova lite till? blaugh JA vilken bra ide whee *kryper upp i en hylla* Sov gott. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:21 am
prrnill FrodoLouLou prrnill FrodoLouLou prrnill *nickar instämmande* vad har du för dig? vaknar med hjälp av lite musik xp Jag är såååååååå tröööött gonk Inte funderat på att sova lite till? blaugh JA vilken bra ide whee *kryper upp i en hylla* Sov gott. 3nodding *somnar* ZzZzZzzZzZz -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|