|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:19 pm
prrnill Nja, inte peta. Men min pojkvän tycker inte om när jag kramas för mycket med andra killar. 3nodding Åhå, förstår jag :/ Jag har inget emot att min flickvän kramar sina kompisar.. Har tagit lite tid att träna bort svartsjukan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:20 pm
Nightmare Asura prrnill Nja, inte peta. Men min pojkvän tycker inte om när jag kramas för mycket med andra killar. 3nodding Åhå, förstår jag :/ Jag har inget emot att min flickvän kramar sina kompisar.. Har tagit lite tid att träna bort svartsjukan sweatdrop Ah, ok. Jag gillar väl inte när han kramas allt för mycket jag heller, så då låter jag bli själv också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:20 pm
HAHAHAA!!! xd Faen knappast!! I min land, detta är EN skämt.
Hejhej på dig med Jetzudan. :S Varför du nu säger det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:21 pm
Anna! Kan inte du göra en såndär Plushi åt mig?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:22 pm
*fundrar på om ja ska äta glassen lr istappen* va tycker ni folk??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Whatever. Jag sticker nu. Hejdå folk. *hoppar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
måste dra nu... byebye *susar ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:23 pm
Blixtra Anna! Kan inte du göra en såndär Plushi åt mig?! Njau. Inte just nu. Jag kan lägga dig på listan dock. Fast det kan ta ett tag innan du får den.
Tror jag har glömt att skriva in några personer på listan. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:24 pm
prrnill Ah, ok. Jag gillar väl inte när han kramas allt för mycket jag heller, så då låter jag bli själv också. Jo, det är sant ;s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra Anna! Kan inte du göra en såndär Plushi åt mig?! Njau. Inte just nu. Jag kan lägga dig på listan dock. Fast det kan ta ett tag innan du får den.
Tror jag har glömt att skriva in några personer på listan. >.<Jo!! Men det skulle vara jätte snällt om du kunde lägga mig på listan!!^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Sätter sig framför en vägg och diskuterar med väggen* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Ah, ok. Jag gillar väl inte när han kramas allt för mycket jag heller, så då låter jag bli själv också. Jo, det är sant ;s *nickar instämmande*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:25 pm
Blixtra Jo!! Men det skulle vara jätte snällt om du kunde lägga mig på listan!!^^! Självklart. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|