|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:11 pm
Mr.J QuicK_SilveR Mr.J: har du fått all information om nedladdningen av naruto som du behöver eller??? njae inte riktigt men de ordnar sig men bara om du inte såg mitt meddelande om att det inte kostar nått att bli medlem och att ladda ner avsnittet... så vet du nu att det inte gör det...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:12 pm
Jetzudan Rebirth Wtf. Sen när blir lärare gladare av att man stör? Lena och Agneta tycker om mig. Det är därför dom blir glada när jag kommer och hälsar på när de har lektion. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:12 pm
prrnill Jo, jag förstår. 3nodding Bra ^^` För jag är inge vidare på att förklara o.o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:13 pm
Filthy Indeed! Saltlakrits är godare. domokun heart Ja!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Wtf. Sen när blir lärare gladare av att man stör? Lena och Agneta tycker om mig. Det är därför dom blir glada när jag kommer och hälsar på när de har lektion. :3 Wtf... sjukt som... fajs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*kommer upp ur frysboxen med glass och istappar* HI HI HI FÄKTAS MOT MEJ!!! VINNAREN FÅR EN GLASS!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:14 pm
Nightmare Asura prrnill Jo, jag förstår. 3nodding Bra ^^` För jag är inge vidare på att förklara o.o` Lugnt det, inte jag heller. blaugh Har ungefär såna regler i verkligheten. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Lugnt det, inte jag heller. blaugh Har ungefär såna regler i verkligheten. blaugh Tur det ^^ Jaså? Så ingen får peta på dig irl? ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Wtf... sjukt som... fajs. Kanske det. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:15 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Wtf... sjukt som... fajs. Kanske det. :\ Ja. Trodde alla lärare blev skitsura även om dom gillade en eller inte. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:16 pm
Jetzudan Rebirth Ja. Trodde alla lärare blev skitsura även om dom gillade en eller inte. :S razz Det är skillnad på dom lärarna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:17 pm
Jag köpte Angelic Gloves för 1800g i Market Place nyss! Weeee! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Lugnt det, inte jag heller. blaugh Har ungefär såna regler i verkligheten. blaugh Tur det ^^ Jaså? Så ingen får peta på dig irl? ;o Nja, inte peta. Men min pojkvän tycker inte om när jag kramas för mycket med andra killar. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja. Trodde alla lärare blev skitsura även om dom gillade en eller inte. :S razz Det är skillnad på dom lärarna. Jaha. Jag förstår.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|