|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:06 pm
prrnill eek *känner sig petad på* *peta tillbaka* o_O Men nej, du har inte tillstånd att peta på mig! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:07 pm
Filthy Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra /me blir mycket glad för alla som ser henne ;D Jag ser dig! domokun whee *biter på dig* gonk .. Inte bitas! Bättre än att skrämmas?` blaugh Du får bita på min OMG hat. Den smakar lakrits. domokun Lakrits!! heart *biter på OMG hatten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill eek *känner sig petad på* *peta tillbaka* o_O Men nej, du har inte tillstånd att peta på mig! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Naah. Behöver bara gå till hans klassrum när han har lektion. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Filthy Blixtra Filthy Blixtra /me blir mycket glad för alla som ser henne ;D Jag ser dig! domokun whee *biter på dig* gonk .. Inte bitas! ska ja bita henne från dej filthy?? Behövs inte. xp Hon är snäll kissekatt. Annars! scream xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:08 pm
Chibi Strawberry Naah. Behöver bara gå till hans klassrum när han har lektion. :\ Whatever. Men är det inte irriterande att gå mitt under hans lektion? :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra /me blir mycket glad för alla som ser henne ;D Jag ser dig! domokun whee *biter på dig* gonk .. Inte bitas! Bättre än att skrämmas?` blaugh Du får bita på min OMG hat. Den smakar lakrits. domokun Lakrits!! heart *biter på OMG hatten* LAKrits!!??USCHA!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill eek *känner sig petad på* *peta tillbaka* o_O Men nej, du har inte tillstånd att peta på mig! gonk Såå var det ja.. *tar tillbaks petet* Sårri!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:09 pm
Jetzudan Rebirth Whatever. Men är det inte irriterande att gå mitt under hans lektion? :0 Nyah. :\ Kanske. <.< >.> Beror på vad han har för lärare. Har han Agneta eller Lena så blir de glada att jag stör. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Såå var det ja.. *tar tillbaks petet* Sårri! sweatdrop Ledsen, men sån är reglerna.. Inte för att det står i nån regelbok, men.. ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*hoppar ner i frysboxen* HI HI HI jag ska hålla huvet kallt i varma situationer ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:10 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Whatever. Men är det inte irriterande att gå mitt under hans lektion? :0 Nyah. :\ Kanske. <.< >.> Beror på vad han har för lärare. Har han Agneta eller Lena så blir de glada att jag stör. xd Wtf. Sen när blir lärare gladare av att man stör?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:10 pm
Indeed! Saltlakrits är godare. domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:11 pm
Nightmare Asura prrnill Såå var det ja.. *tar tillbaks petet* Sårri! sweatdrop Ledsen, men sån är reglerna.. Inte för att det står i nån regelbok, men.. ^^` Jo, jag förstår. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|