Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 854 855 856 857 858 859 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Mon Jan 18, 2010 9:20 am

kittyocean
Ach, mijn boeken krijg ik altijd 3 dagen eerder dan verwacht XD

Cool.

Ma ja, ik bestel alles met een plan. Ik bestel iets voor kerstmis, het is vijf dagen te laat. Voor nieuwjaar, het is te laat. Nu heb ik het uitgerekend op morgen, want vandaag heb ik het spel uit. Dus morgen zou ik dat pakje moeten krijgen, want zo hebben ze het geadverteerd ...
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 10:07 am

Shaelena
kittyocean

Cool.

Ma ja, ik bestel alles met een plan. Ik bestel iets voor kerstmis, het is vijf dagen te laat. Voor nieuwjaar, het is te laat. Nu heb ik het uitgerekend op morgen, want vandaag heb ik het spel uit. Dus morgen zou ik dat pakje moeten krijgen, want zo hebben ze het geadverteerd ...

en belofte maakt schult ... al kunnen ze het niet altijd na komen 3nodding

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 19, 2010 1:15 am

QYDrop
Shaelena
kittyocean

Cool.

en belofte maakt schult ... al kunnen ze het niet altijd na komen 3nodding

Waar je het ook besteld, levertijden zijn altijd indicatief. Men is nu eenmaal afhankelijk van derden. Als de derden zeggen dat het in 2 dagen wordt geleverd, gaat de winkelier daar van uit. Bestel maar eens in de Bruna een boek; ook zij kunnen niet meer dan een indicatie geven.

Om deze reden bestel ik nooit iets wat echt haast heeft en wat ik echt nodig heb smile En cadeaus heb ik altijd ruim van te voren in bezit smile Ik wil die stress niet ("Ja maar dat kind is vandaag jarig; wat moet ik dat kind dan geven?!" - ehm... had je het maar niet gisteravond moeten bestellen; dat kind is elk jaar op dezelfde dag jarig)

Oh ja, en vorige week pas echt het topje meegemaakt XD "Ik bestel het NA 21:30, zodat ik het over 2 dagen in huis heb... en nu heb ik het morgen al! Jullie doen niet wat jullie beloven!!"
... excuses mevrouw, dat je je artikel EERDER hebt dan verwacht XD
PostPosted: Wed Jan 20, 2010 10:15 am

metamorphose bestelling is binnen heart
ik dacht, dat komt pas vrijdag of volgende week 4laugh

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 12:47 pm

Huzaaaaaa!!!

Hunchback of Notre Dame is best een zware film... was helemaal vergeten hoe diepgaand hij was/is
PostPosted: Sat Jan 23, 2010 8:00 am

het is stil hier ... al enige tijd sad

QYDrop

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Sat Jan 23, 2010 8:03 am

er is ook niks biezonders om over te praten... athans ik heb niks random te vertellen...
PostPosted: Sat Jan 23, 2010 8:33 am

sweatdrop ja wat moet ik daar op zeggen .... confused

QYDrop

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 10:08 am

()__()
(owo)
(>o<)
(''')(''')

RANDOM HOP BUNNY STOPZ BY

hoi hoi

hoestie?

verveel me D8
PostPosted: Sun Jan 24, 2010 12:53 pm

Ik verveel me altijd XD Al heb ik daar eigenlijk geen tijd voor XP

Zoals nu XD het is 22:00 en ik heb nog zo veel te doen....

Wel vandaag een nieuw hoofdstuk geschreven. Had vreselijke moeite hem af te ronden, dus is hij 8 A4 geworden ^_^'. In plaats van de gemiddelde 5

kittyocean
Captain

candy_loves_candy

PostPosted: Tue Jan 26, 2010 8:54 am

Is wel wat stiller ja, ik zou hier ook vaker willen komen, maar leven is een beetje chaotisch momenteel.
PostPosted: Tue Jan 26, 2010 10:57 am

kittyocean

Wel vandaag een nieuw hoofdstuk geschreven. Had vreselijke moeite hem af te ronden, dus is hij 8 A4 geworden ^_^'. In plaats van de gemiddelde 5
omg jij schrijft echt veel :O ik kan dat niet ik kan wel schrijven maar dan wordt het anderhalf a4tje en geef ik het weer op XD

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Jan 26, 2010 11:34 am

Alo?
PostPosted: Tue Jan 26, 2010 1:13 pm

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

waarom is hij doood? -.-
Als hij leefde was ik zijn persoonlijke fan-stalker geworden 8D

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jan 27, 2010 7:44 am

XDmaster4
kittyocean

omg jij schrijft echt veel :O ik kan dat niet ik kan wel schrijven maar dan wordt het anderhalf a4tje en geef ik het weer op XD

Ik doe er wel een hele dag over hoor XD En ik tik nu eenmaal snel XD Mijn verslagen had ik ook altijd zo af XD 32 a4 (ik kreeg zelfs de opmerking dat het niet zo uitgebreid moest XP) in een weekje gedaan! (en sommige verslagen zelfs in een middag XP)
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 854 855 856 857 858 859 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games