QYDrop
Shaelena
kittyocean
Ach, mijn boeken krijg ik altijd 3 dagen eerder dan verwacht XD
Cool.
Ma ja, ik bestel alles met een plan. Ik bestel iets voor kerstmis, het is vijf dagen te laat. Voor nieuwjaar, het is te laat. Nu heb ik het uitgerekend op morgen, want vandaag heb ik het spel uit. Dus morgen zou ik dat pakje moeten krijgen, want zo hebben ze het geadverteerd ...
en belofte maakt schult ... al kunnen ze het niet altijd na komen
3nodding Waar je het ook besteld, levertijden zijn altijd indicatief. Men is nu eenmaal afhankelijk van derden. Als de derden zeggen dat het in 2 dagen wordt geleverd, gaat de winkelier daar van uit. Bestel maar eens in de Bruna een boek; ook zij kunnen niet meer dan een indicatie geven.
Om deze reden bestel ik nooit iets wat echt haast heeft en wat ik echt nodig heb
smile En cadeaus heb ik altijd ruim van te voren in bezit
smile Ik wil die stress niet ("Ja maar dat kind is vandaag jarig; wat moet ik dat kind dan geven?!" - ehm... had je het maar niet gisteravond moeten bestellen; dat kind is elk jaar op dezelfde dag jarig)
Oh ja, en vorige week pas echt het topje meegemaakt XD "Ik bestel het NA 21:30, zodat ik het over 2 dagen in huis heb... en nu heb ik het morgen al! Jullie doen niet wat jullie beloven!!"
... excuses mevrouw, dat je je artikel EERDER hebt dan verwacht XD