|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:01 pm
Filthy Blixtra /me blir mycket glad för alla som ser henne ;D Jag ser dig! domokun whee *biter på dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:02 pm
Nightmare Asura prrnill Jaa, barnkalas! Jag vill, jag vill! ehum.. sweatdrop sweatdrop Ska fundera på saken.. Annars kanske ni kan fixa en överaskningsfest? ;p *Host* under en natt xp *mumlar lite tyst för sig själv* mummel mummel..*ser hemlighetsfull ut* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:02 pm
QuicK_SilveR JAG ÄR galen!!! gick till doktorn förut idag han sa att jah hadde en sällsynt sjukdom. TOMTAR PÅ LOFTICUS ^^ HAR DU FÅTT ALL INFORMATION OM NARUTO NERLADDNINGEN ELLER??? njae inte riktigt men de ordnar sig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:03 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth ARGH!! gonk *faller ner på golvet och börjar rycka och får telefonen i huvudet* Jag bara härmar Arsalan!! Wtf! gonk Sluta med det då. <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J QuicK_SilveR Mr.J: har du fått all information om nedladdningen av naruto som du behöver eller??? njae inte riktigt men de ordnar sig ockej... men kunde du inte svara lite tidigare... jag han till och med skriva ett nytt nästan lika dant meddelande.... scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Filthy Blixtra /me blir mycket glad för alla som ser henne ;D Jag ser dig! domokun whee *biter på dig* gonk .. Inte bitas!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Mr.J JAG ÄR galen!!! gick till doktorn förut idag han sa att jah hadde en sällsynt sjukdom. TOMTAR PÅ LOFTICUS ^^ Pårökt indeed. NEIN DIN DUMKOPF GAAAAAALEN GUSTAV-ALBERT-LEIF-ERIK-NIKLAS FATTARU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????? *springer in i väggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill *mumlar lite tyst för sig själv* mummel mummel..*ser hemlighetsfull ut* xd o__< *Lägger huvudet på sne och petar lite på dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:04 pm
Nej!! Arsalan är grym!! Jag saknar honom!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:04 pm
Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J JAG ÄR galen!!! gick till doktorn förut idag han sa att jah hadde en sällsynt sjukdom. TOMTAR PÅ LOFTICUS ^^ Pårökt indeed. NEIN DIN DUMKOPF GAAAAAALEN GUSTAV-ALBERT-LEIF-ERIK-NIKLAS FATTARU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????? *springer in i väggen* Den enda dummkopf här är du. :/ Och du ÄR pårökt. Inte galen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:05 pm
Filthy Blixtra Filthy Blixtra /me blir mycket glad för alla som ser henne ;D Jag ser dig! domokun whee *biter på dig* gonk .. Inte bitas! Bättre än att skrämmas?` blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill *mumlar lite tyst för sig själv* mummel mummel..*ser hemlighetsfull ut* xd o__< *Lägger huvudet på sne och petar lite på dig* eek *känner sig petad på* *peta tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Blixtra Filthy Blixtra /me blir mycket glad för alla som ser henne ;D Jag ser dig! domokun whee *biter på dig* gonk .. Inte bitas! ska ja bita henne från dej filthy??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Nej!! Arsalan är grym!! Jag saknar honom!! crying Sök upp honom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:06 pm
Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra /me blir mycket glad för alla som ser henne ;D Jag ser dig! domokun whee *biter på dig* gonk .. Inte bitas! Bättre än att skrämmas?` blaugh Du får bita på min OMG hat. Den smakar lakrits. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|