Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 853 854 855 856 857 858 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Mon Jan 11, 2010 3:08 am

ben happy heart dhl heeft nu wel voor m'n huis gekeken en heb m'n bodyline pakketje heart
PostPosted: Mon Jan 11, 2010 3:16 am

Ik wacht nog steeds op mijn G-dragon CD. stare

pompoennetje

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jan 11, 2010 7:01 am

Oh, de ironie!

Ik bestel stiften.
Ze raken vertraagd
Na een half jaar (!!) krijg ik de suggestie het om te wisselen voor 2 kleinere sets, die tesamen exact dezelfde inhoud hebben
Bestelling wordt dan in een dag verzonden...

.... en komt in het onjuiste sorteerproces XD Bestelling vertraagd....
PostPosted: Mon Jan 11, 2010 9:47 am

wat is er mis met bestellingen tegenwoordig gonk
wtf, echt een half jaar scream

die van dhl leek mij boos aan te kijken ofzo XD
maar toen ik mijn pakketje opende bleek zo'n klem ding van de suspenders kapot en een haarclip van de mini top hat afgebroken gonk heb beide kunnen maken, gelukkig heart

wacht nog op de METAMORPHOSE bestelling, zodra die binnen is, ben ik helemaal happy heart

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 12, 2010 1:29 am

Och, ik ben een geduldig persoon. Heb die stiften toch niet ala minuut nodig
PostPosted: Tue Jan 12, 2010 8:39 am

Ik kan geduldig zijn, maar niet altijd razz .

candy_loves_candy

cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200
PostPosted: Tue Jan 12, 2010 12:01 pm

gedult. dat woord ken ik niet. zeker niet als het gaat om cijfers van toetsen scream ! leer nakijken Loo! (da's m'n lerares engels)
PostPosted: Tue Jan 12, 2010 4:56 pm

cerinth
gedult. dat woord ken ik niet. zeker niet als het gaat om cijfers van toetsen scream ! leer nakijken Loo! (da's m'n lerares engels)

mijn nederlands leraar was mijn proefwerk van de pww van kerst (vorig schooljaar, in 200 cool kwijt geraakt.. had ik een 1 op m'n lijst.
heb wel een miljoen keer naar dat proefwerk gevraagd, hij bleef zeggen dat ie 't niet kwijt was, maar mee nemen, ho maar.
weet 't cijfer dus nog steeds niet

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jan 13, 2010 7:45 am

Neo MOF
cerinth

mijn nederlands leraar was mijn proefwerk van de pww van kerst (vorig schooljaar, in 200 cool kwijt geraakt.. had ik een 1 op m'n lijst.
heb wel een miljoen keer naar dat proefwerk gevraagd, hij bleef zeggen dat ie 't niet kwijt was, maar mee nemen, ho maar.

Als hij het kwijt is, mag hij volgens mij geen 1 geven... moet hij dan niet een 6 geven?
PostPosted: Wed Jan 13, 2010 8:35 am

kittyocean
Neo MOF
cerinth

Als hij het kwijt is, mag hij volgens mij geen 1 geven... moet hij dan niet een 6 geven?

ik heb werkelijk geen idee

Neo Sideralis

Desirable Genius

Lorraaa

PostPosted: Wed Jan 13, 2010 1:17 pm

Neo MOF
kittyocean
Neo MOF
cerinth

ik heb werkelijk geen idee

Een 1 mag niet en een 6 ook niet vind ik. Waarom een 6 als het eigenlijk misschien wel een 8 waard is maar dat hij het kwijt is? Maarja dat is per school qua regels natuurlijk verschillend ja :]
Bij mij op school komt het gelukkig niet zo vaak voor..
PostPosted: Thu Jan 14, 2010 1:55 am

Bij college was het: leraar werkstuk kwijt en jij een bewijs van inleveren -> standaard een 6 (is 1 studiepunt; was een 10 ook)

kittyocean
Captain

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Sun Jan 17, 2010 5:20 am

kittyocean
Oh, de ironie!

Ik bestel stiften.
Ze raken vertraagd
Na een half jaar (!!) krijg ik de suggestie het om te wisselen voor 2 kleinere sets, die tesamen exact dezelfde inhoud hebben
Bestelling wordt dan in een dag verzonden...

.... en komt in het onjuiste sorteerproces XD Bestelling vertraagd....

Typisch. Bij mij duurt het een week of twee voor ik mijn bestelling krijg met een levertijd van 2 dagen
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 7:15 am

Ach, mijn boeken krijg ik altijd 3 dagen eerder dan verwacht XD

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Mon Jan 18, 2010 8:27 am

ik heb nooit echt wat te klagen over bestellingen komen meestal op tijd of ( ja het kan ind ) te vroeg aan net als bij kitt. dus mij hoor je niet whee
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 853 854 855 856 857 858 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games