|
|
|
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 3:08 am
ben happy heart dhl heeft nu wel voor m'n huis gekeken en heb m'n bodyline pakketje heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 3:16 am
Ik wacht nog steeds op mijn G-dragon CD. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 7:01 am
Oh, de ironie!
Ik bestel stiften. Ze raken vertraagd Na een half jaar (!!) krijg ik de suggestie het om te wisselen voor 2 kleinere sets, die tesamen exact dezelfde inhoud hebben Bestelling wordt dan in een dag verzonden...
.... en komt in het onjuiste sorteerproces XD Bestelling vertraagd....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 9:47 am
wat is er mis met bestellingen tegenwoordig gonk wtf, echt een half jaar scream
die van dhl leek mij boos aan te kijken ofzo XD maar toen ik mijn pakketje opende bleek zo'n klem ding van de suspenders kapot en een haarclip van de mini top hat afgebroken gonk heb beide kunnen maken, gelukkig heart
wacht nog op de METAMORPHOSE bestelling, zodra die binnen is, ben ik helemaal happy heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 1:29 am
Och, ik ben een geduldig persoon. Heb die stiften toch niet ala minuut nodig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 8:39 am
Ik kan geduldig zijn, maar niet altijd razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 12:01 pm
gedult. dat woord ken ik niet. zeker niet als het gaat om cijfers van toetsen scream ! leer nakijken Loo! (da's m'n lerares engels)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 4:56 pm
cerinth gedult. dat woord ken ik niet. zeker niet als het gaat om cijfers van toetsen scream ! leer nakijken Loo! (da's m'n lerares engels) mijn nederlands leraar was mijn proefwerk van de pww van kerst (vorig schooljaar, in 200 cool kwijt geraakt.. had ik een 1 op m'n lijst. heb wel een miljoen keer naar dat proefwerk gevraagd, hij bleef zeggen dat ie 't niet kwijt was, maar mee nemen, ho maar. weet 't cijfer dus nog steeds niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 7:45 am
Neo MOF cerinth gedult. dat woord ken ik niet. zeker niet als het gaat om cijfers van toetsen scream ! leer nakijken Loo! (da's m'n lerares engels) mijn nederlands leraar was mijn proefwerk van de pww van kerst (vorig schooljaar, in 200 cool kwijt geraakt.. had ik een 1 op m'n lijst. heb wel een miljoen keer naar dat proefwerk gevraagd, hij bleef zeggen dat ie 't niet kwijt was, maar mee nemen, ho maar. weet 't cijfer dus nog steeds nietAls hij het kwijt is, mag hij volgens mij geen 1 geven... moet hij dan niet een 6 geven?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 8:35 am
kittyocean Neo MOF cerinth gedult. dat woord ken ik niet. zeker niet als het gaat om cijfers van toetsen scream ! leer nakijken Loo! (da's m'n lerares engels) mijn nederlands leraar was mijn proefwerk van de pww van kerst (vorig schooljaar, in 200 cool kwijt geraakt.. had ik een 1 op m'n lijst. heb wel een miljoen keer naar dat proefwerk gevraagd, hij bleef zeggen dat ie 't niet kwijt was, maar mee nemen, ho maar. weet 't cijfer dus nog steeds nietAls hij het kwijt is, mag hij volgens mij geen 1 geven... moet hij dan niet een 6 geven? ik heb werkelijk geen idee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 1:17 pm
Neo MOF kittyocean Neo MOF cerinth gedult. dat woord ken ik niet. zeker niet als het gaat om cijfers van toetsen scream ! leer nakijken Loo! (da's m'n lerares engels) mijn nederlands leraar was mijn proefwerk van de pww van kerst (vorig schooljaar, in 200 cool kwijt geraakt.. had ik een 1 op m'n lijst. heb wel een miljoen keer naar dat proefwerk gevraagd, hij bleef zeggen dat ie 't niet kwijt was, maar mee nemen, ho maar. weet 't cijfer dus nog steeds nietAls hij het kwijt is, mag hij volgens mij geen 1 geven... moet hij dan niet een 6 geven? ik heb werkelijk geen idee Een 1 mag niet en een 6 ook niet vind ik. Waarom een 6 als het eigenlijk misschien wel een 8 waard is maar dat hij het kwijt is? Maarja dat is per school qua regels natuurlijk verschillend ja :] Bij mij op school komt het gelukkig niet zo vaak voor..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 1:55 am
Bij college was het: leraar werkstuk kwijt en jij een bewijs van inleveren -> standaard een 6 (is 1 studiepunt; was een 10 ook)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 17, 2010 5:20 am
kittyocean Oh, de ironie! Ik bestel stiften. Ze raken vertraagd Na een half jaar (!!) krijg ik de suggestie het om te wisselen voor 2 kleinere sets, die tesamen exact dezelfde inhoud hebben Bestelling wordt dan in een dag verzonden... .... en komt in het onjuiste sorteerproces XD Bestelling vertraagd.... Typisch. Bij mij duurt het een week of twee voor ik mijn bestelling krijg met een levertijd van 2 dagen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 18, 2010 7:15 am
Ach, mijn boeken krijg ik altijd 3 dagen eerder dan verwacht XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 18, 2010 8:27 am
ik heb nooit echt wat te klagen over bestellingen komen meestal op tijd of ( ja het kan ind ) te vroeg aan net als bij kitt. dus mij hoor je niet whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|