|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:57 pm
Barnkalas! *Skratt* Och jag ska bli 17 xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:58 pm
Nightmare Asura Barnkalas! *Skratt* Och jag ska bli 17 xp Jaa, barnkalas! Jag vill, jag vill! ehum.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou *faller in genom ingången och dör på golvet* X_X eek du har boppar på huvet!! *slår på boparna* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou *faller in genom ingången och dör på golvet* X_X Oh mi gawd! They killed Frodo! xp
|
 |
 |
|
|
The Not So Doomed Account
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou *faller in genom ingången och dör på golvet* X_X eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:59 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth *plockar upp telefonen* Oookeej... jag ska bara ringa psykopatsjukhuset nu...*börja prata emd sig själv* Men vafan! Nu avslöjade du ju oss! Men förlåt då! Jävla idiot. Att jag var just tvungen att jobba med DIG... *suck* o______________O I min land, det finns ingen Jetzudan. ARGH!! gonk *faller ner på golvet och börjar rycka och får telefonen i huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Jaa, barnkalas! Jag vill, jag vill! ehum.. sweatdrop sweatdrop Ska fundera på saken.. Annars kanske ni kan fixa en överaskningsfest? ;p *Host* under en natt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
/me blir mycket glad för alla som ser henne ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:00 pm
Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Noooo! D: Du skriker. :'<.... Yes I dooooo.. I min land, det finns ingenting. !!!Observera MIN land.!!! o_o... *rör sig sakta mot telefonen för att ringa psykopatsjukhuset* JAG borde få åka dit ^^ *springer in i en kassa i 195km/h, krossar näsan o bryter ett hårstrå) ATTANS! jag bröt ett hårstrå!! hihihihihihihihih busigt *torkar näsan med min fängelsetröja* de e en souvenir från psyksjukhuset blaugh Du är inte galen. Du är pårökt. <. < JAG ÄR galen!!! gick till doktorn förut idag han sa att jah hadde en sällsynt sjukdom. TOMTAR PÅ LOFTICUS ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 1:01 pm
Blixtra /me blir mycket glad för alla som ser henne ;D Jag ser dig! domokun whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth ARGH!! gonk *faller ner på golvet och börjar rycka och får telefonen i huvudet* Jag bara härmar Arsalan!! Wtf! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
måste gå nu.. ;__; *suckar och rullar ut*
|
 |
 |
|
|
The Not So Doomed Account
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J JAG ÄR galen!!! gick till doktorn förut idag han sa att jah hadde en sällsynt sjukdom. TOMTAR PÅ LOFTICUS ^^ Pårökt indeed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR Mr.J: har du fått all information om nedladdningen av naruto som du behöver eller??? njae inte riktigt men de ordnar sig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JAG ÄR galen!!! gick till doktorn förut idag han sa att jah hadde en sällsynt sjukdom. TOMTAR PÅ LOFTICUS ^^ HAR DU FÅTT ALL INFORMATION OM NARUTO NERLADDNINGEN ELLER???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|