|
|
|
|
Posted: Thu Jan 07, 2010 9:02 am
Lazy Tuesdays Neo MOF candy_loves_candy Het mag van mij echt wat warmer worden.. ik heb 't liefste sneeuw buiten en binnen lekker warm heart Same. heart Met warme chocolademelk, natuurlijk. :3 en een fleece dekentje mrgreen heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 07, 2010 11:53 am
Ik ben het met jullie helemaal eens. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 07, 2010 12:46 pm
Neo MOF Lazy Tuesdays Neo MOF candy_loves_candy Het mag van mij echt wat warmer worden.. ik heb 't liefste sneeuw buiten en binnen lekker warm heart Same. heart Met warme chocolademelk, natuurlijk. :3 en een fleece dekentje mrgreen heart o: Bij de open haard. = w =
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 07, 2010 1:22 pm
Lazy Tuesdays Neo MOF Lazy Tuesdays Neo MOF candy_loves_candy Het mag van mij echt wat warmer worden.. ik heb 't liefste sneeuw buiten en binnen lekker warm heart Same. heart Met warme chocolademelk, natuurlijk. :3 en een fleece dekentje mrgreen heart o: Bij de open haard. = w = met een goede film / serie / boek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 5:36 am
En vooral niet de deur uit hoeven!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 10:56 am
Daar heb je gelijk mee kitty, dan is het het leukste. Als je gewoon lekker binnen kan blijven.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 11:46 am
Wel grappig dat ze in waar-was-het-nou badzout op de wegen strooien. Lavendel, appel of groene thee :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 12:21 pm
Lorraaa Wel grappig dat ze in waar-was-het-nou badzout op de wegen strooien. Lavendel, appel of groene thee :') wtf XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 1:05 am
Neo MOF Lorraaa Wel grappig dat ze in waar-was-het-nou badzout op de wegen strooien. Lavendel, appel of groene thee :') wtf XD Kwam op het nieuws. Allemaal mensen van: ''Ja is leuk! Ruikt lekker 8D''. Maar gaat dat spul dan ook niet schuimen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 3:09 am
Lorraaa Neo MOF Lorraaa Wel grappig dat ze in waar-was-het-nou badzout op de wegen strooien. Lavendel, appel of groene thee :') wtf XD Kwam op het nieuws. Allemaal mensen van: ''Ja is leuk! Ruikt lekker 8D''. Maar gaat dat spul dan ook niet schuimen? hahahaha XD maar er is wel praktisch overal een te kort aan strooizout spul x.x hier sneeuwt her weer biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 3:14 am
Lorraaa Neo MOF Lorraaa Wel grappig dat ze in waar-was-het-nou badzout op de wegen strooien. Lavendel, appel of groene thee :') wtf XD Kwam op het nieuws. Allemaal mensen van: ''Ja is leuk! Ruikt lekker 8D''. Maar gaat dat spul dan ook niet schuimen?Dat vroegen de kids op het zwemmen ook XD Denk nu niet... maar bij een regenbui.... Hehe, wel humor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 1:43 pm
als het zo dadelijk gaat dooien word het leuk xd SCHUIM PARTY !!! sweatdrop
heel veel gemeente strooien ook zand helpt ook wel maar goed met badzout weet je in ieder geval zeker dat het lekker ruikt en de riolen ook een keer worden schoon gemaakt blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 2:22 pm
Origineel!
EN WAAR WAS DAT NOODWEER
ik was dubbel ingepakt en had t WARMMM sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 9:21 am
Mag ik eeeeven kwijt dat je een ontzettend leuke avi hebt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|