|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 12:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 12:54 am
Neo MOF kittyocean Importeren kost geld XD Zeker dure dingen! Ik hoop dat je pakketje er tussendoor glipt XP en dat je geen extra kosten hebt! hoop ik ook XD ik had geen kosten voor een andere bestelling in JapanIk had ook nooit kosten voor pakketjes van vrienden... heb het 1x gehad XP dan sta je raar te kijken!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 4:27 am
QYDrop degene die dat niet meer zijn zullen zich denk ik niet zo snel melden stressed Dat is waar, maar je weet maar nooit xp .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 5:12 am
O.O can Twilight ! Ken je die niet ? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 6:56 am
kittyocean Neo MOF kittyocean Importeren kost geld XD Zeker dure dingen! Ik hoop dat je pakketje er tussendoor glipt XP en dat je geen extra kosten hebt! hoop ik ook XD ik had geen kosten voor een andere bestelling in JapanIk had ook nooit kosten voor pakketjes van vrienden... heb het 1x gehad XP dan sta je raar te kijken!! ik zal het snel genoeg weten ninja BodyLine heeft het al verstuurd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 8:26 am
Lazy Tuesdays O.O can Twilight ! Ken je die niet ? xD doesn't ring a bell, ken de film wel ( gezien in het Russisch echt super vertaalt -.-') maar vraag me niet ho een acteur heet sweatdrop candy_loves_candy QYDrop degene die dat niet meer zijn zullen zich denk ik niet zo snel melden stressed Dat is waar, maar je weet maar nooit xp . ja oke maar als je je hooft er niet echt bij hebt ( letterlijk)word het zo lastig xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 8:55 am
heeft iemand Twee Vrouwen van Harry Mulisch gelezen of op film (Twice a Woman) gezien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 8:59 am
Lazy Tuesdays IK KOM ER NET ACHTER DAT IK OP DE ZELFDE DAG JARIG BEN ALS ROBERT PATTINSON !!!!!! Lol. Sorry, ik ben echt doeloos vandaag. :') Dat wil je? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 10:58 am
Dianda Panda Lazy Tuesdays IK KOM ER NET ACHTER DAT IK OP DE ZELFDE DAG JARIG BEN ALS ROBERT PATTINSON !!!!!! Lol. Sorry, ik ben echt doeloos vandaag. :') Dat wil je? xD Nah.. wil mijn dag niet delen. :') >.< WHAAAAHH !! Waarom zeg ik van die doelloze dingen !?!? = u =
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 1:15 pm
@QYDrop: Ik bedoelde ook niet mensen die geen hoofd hadden xd .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 06, 2010 7:13 am
Neo MOF kittyocean Neo MOF kittyocean Importeren kost geld XD Zeker dure dingen! Ik hoop dat je pakketje er tussendoor glipt XP en dat je geen extra kosten hebt! hoop ik ook XD ik had geen kosten voor een andere bestelling in JapanIk had ook nooit kosten voor pakketjes van vrienden... heb het 1x gehad XP dan sta je raar te kijken!! ik zal het snel genoeg weten ninja BodyLine heeft het al verstuurdSpannend! Zal voor je duimen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 07, 2010 8:18 am
Het mag van mij echt wat warmer worden..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 07, 2010 8:53 am
candy_loves_candy Het mag van mij echt wat warmer worden.. ik heb 't liefste sneeuw buiten en binnen lekker warm heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 07, 2010 9:01 am
Neo MOF candy_loves_candy Het mag van mij echt wat warmer worden.. ik heb 't liefste sneeuw buiten en binnen lekker warm heart Same. heart Met warme chocolademelk, natuurlijk. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|