|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:48 pm
Nightmare Asura prrnill Blixtra Jag vill bli kär!! heart *saknar det* *vara kär* xd *Vara jätte jätte jättekär* ^^ ENORMT JÄTTE SUPER SKÄR * hihihihihihih
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:48 pm
Mr.J Nightmare Asura prrnill Blixtra Jag vill bli kär!! heart *saknar det* *vara kär* xd *Vara jätte jätte jättekär* ^^ ENORMT JÄTTE SUPER SKÄR * hihihihihihih *Vara kärlekshatare* evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:49 pm
Mr.J Nightmare Asura prrnill Blixtra Jag vill bli kär!! heart *saknar det* *vara kär* xd *Vara jätte jätte jättekär* ^^ ENORMT JÄTTE SUPER SKÄR * hihihihihihih *känner sig ensam*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:49 pm
Nightmare Asura prrnill Hmm, jag är nog faktiskt vid datorn då. sweatdrop Kom förbi här om du har tid ^^ Jag är nog här då Okej, ska göra det. Försöka pricka precis halv också. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:50 pm
prrnill Okej, ska göra det. Försöka pricka precis halv också. 3nodding Det behöver du inte sweatdrop Jag kommer nog inte vara här exakt halv heller..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Noooo! D: Du skriker. :'<.... Yes I dooooo.. I min land, det finns ingenting. !!!Observera MIN land.!!! o_o... *rör sig sakta mot telefonen för att ringa psykopatsjukhuset*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Okej, ska göra det. Försöka pricka precis halv också. 3nodding Det behöver du inte sweatdrop Jag kommer nog inte vara här exakt halv heller.. Kommer jag nog inte heller, men iallafall. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:51 pm
Chibi Strawberry Mr.J Nightmare Asura prrnill Blixtra Jag vill bli kär!! heart *saknar det* *vara kär* xd *Vara jätte jätte jättekär* ^^ ENORMT JÄTTE SUPER SKÄR * hihihihihihih *Vara kärlekshatare* evil tihi!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:52 pm
Jetzudan Rebirth o_o... *rör sig sakta mot telefonen för att ringa psykopatsjukhuset* Hey! Vart ska du va mannen?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Kommer jag nog inte heller, men iallafall. blaugh xp Funderar på att boka Fest-topicen och ha kalas! 3nodding Men jag tvivlar på att så många skulle komma sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth o_o... *rör sig sakta mot telefonen för att ringa psykopatsjukhuset* Hey! Vart ska du va mannen?! gonk Jag ska på... umm... ett möte... med... umm... telefonen... :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Kommer jag nog inte heller, men iallafall. blaugh xp Funderar på att boka Fest-topicen och ha kalas! 3nodding Men jag tvivlar på att så många skulle komma sweatdrop Kalas är ju alltid trevligt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|