|
|
|
|
Posted: Thu Dec 24, 2009 3:47 pm
het mag nu officeel dus :
Fijne feestdagen !!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 2:28 am
bah, het sneeuwde... heel eventjes.. natte sneeuw D8 het moet blijven liggen!!.. daarna regende het (_ __")
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 2:57 am
Neo MOF bah, het sneeuwde... heel eventjes.. natte sneeuw D8 het moet blijven liggen!!.. daarna regende het (_ __") hier ook regen D8. echt stom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 4:53 am
Fijne feestdagen inderdaad!!
Hier regent het ook, echt niet leuk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 1:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 26, 2009 5:01 am
Woah. het regent overal ! O.o Hier ook al.. gisteren dikke storm. D8 En nu hebben we natte sneeuw.. Jammer we hadden een iglo en een sneeuwpop achter in de tuin staan. T-T Ze zijn alletwee van ellende uit elkaar gevallen. Maarja ! De cadeautjes maken alles goed ! x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 3:06 am
ik wil m'n kamer decoreren en een shirt costumizen..maar alles staat nog vol met dozen en mijn borduur en naai spul ligt nog bij m'n vader XD (niet dat 't zo ver weg is)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 3:10 am
Neo MOF ik wil m'n kamer decoreren en een shirt costumizen..maar alles staat nog vol met dozen en mijn borduur en naai spul ligt nog bij m'n vader XD (niet dat 't zo ver weg is) hoe is het nieuwe huis? :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 3:12 am
Lorraaa Neo MOF ik wil m'n kamer decoreren en een shirt costumizen..maar alles staat nog vol met dozen en mijn borduur en naai spul ligt nog bij m'n vader XD (niet dat 't zo ver weg is) hoe is het nieuwe huis? :] is wel leuk >w< we zitten op een soort heuveltje, dus als je naar de kelder wilt, zit je in principe op de begane grond XD (in vergelijking met andere huizen.. en je k**t er alleen in vanuit de buitenkant)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 4:50 am
Neo MOF Lorraaa Neo MOF ik wil m'n kamer decoreren en een shirt costumizen..maar alles staat nog vol met dozen en mijn borduur en naai spul ligt nog bij m'n vader XD (niet dat 't zo ver weg is) hoe is het nieuwe huis? :] is wel leuk >w< we zitten op een soort heuveltje, dus als je naar de kelder wilt, zit je in principe op de begane grond XD (in vergelijking met andere huizen.. en je k**t er alleen in vanuit de buitenkant) klinkt wel gaaf ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 28, 2009 8:07 am
Ik heb lekker een paar dagjes vrijgenomen =D Fijn om te zien dat iedereen het naar zijn zin had =D Had niet anders verwacht!
Hoop dat jullie fijne dagen hadden!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 31, 2009 3:37 am
♥ ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar, en hoop op een gezond 2010 ♥
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 31, 2009 9:17 am
Ik wil inderdaad ook iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar wensen. Hoop dat het voor iedereen een leuke jaar wordt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 01, 2010 2:29 am