|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 2:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 2:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 2:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 2:49 am
Anne Heersma number_17 Aislin-Sedai Jullie moeten gewoon n� winnen razz wel blaugh ach we gaan het gewoon proberen wink dan wens ik je alvast veel succes razz thankies biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 2:51 am
Ja ook succes van mij ^_^
(Ik ben wel een sportieve tegenstander, hoor razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 2:53 am
Aislin-Sedai Ja ook succes van mij ^_^ (Ik ben wel een sportieve tegenstander, hoor razz ) gelukkig maar blaugh kun je ook tegen je verlies? blaugh (en ik ben een uitdager wink als ik ergens aan begin begin ik altijd met een mentale oorlog blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 2:57 am
number_17 Aislin-Sedai Ja ook succes van mij ^_^ (Ik ben wel een sportieve tegenstander, hoor razz ) gelukkig maar blaugh kun je ook tegen je verlies? blaugh (en ik ben een uitdager wink als ik ergens aan begin begin ik altijd met een mentale oorlog blaugh ) Welk verlies? razz Maarja, daar kan ik wel tegen hoor..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 2:57 am
Aislin-Sedai number_17 Aislin-Sedai Ja ook succes van mij ^_^ (Ik ben wel een sportieve tegenstander, hoor razz ) gelukkig maar blaugh kun je ook tegen je verlies? blaugh (en ik ben een uitdager wink als ik ergens aan begin begin ik altijd met een mentale oorlog blaugh ) Welk verlies? razz Maarja, daar kan ik wel tegen hoor.. mooi zo..tis overigens vriendelijk bedoelt wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 3:00 am
number_17 Aislin-Sedai number_17 Aislin-Sedai Ja ook succes van mij ^_^ (Ik ben wel een sportieve tegenstander, hoor razz ) gelukkig maar blaugh kun je ook tegen je verlies? blaugh (en ik ben een uitdager wink als ik ergens aan begin begin ik altijd met een mentale oorlog blaugh ) Welk verlies? razz Maarja, daar kan ik wel tegen hoor.. mooi zo..tis overigens vriendelijk bedoelt wink Ik bedoelde het ook niet onvriendelijk smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 3:05 am
Aislin-Sedai number_17 Aislin-Sedai number_17 Aislin-Sedai Ja ook succes van mij ^_^ (Ik ben wel een sportieve tegenstander, hoor razz ) gelukkig maar blaugh kun je ook tegen je verlies? blaugh (en ik ben een uitdager wink als ik ergens aan begin begin ik altijd met een mentale oorlog blaugh ) Welk verlies? razz Maarja, daar kan ik wel tegen hoor.. mooi zo..tis overigens vriendelijk bedoelt wink Ik bedoelde het ook niet onvriendelijk smile lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 4:56 am
Ik begin dubbel te zien eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 4:58 am
Dragonfly2900 Ik begin dubbel te zien eek AHHHHHH!!!!!!!!!!! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 5:24 am
Anne Heersma Dragonfly2900 Ik begin dubbel te zien eek AHHHHHH!!!!!!!!!!! sweatdrop 4laugh Tis hier ook dan 32 graden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 5:46 am
Dragonfly2900 Anne Heersma Dragonfly2900 Ik begin dubbel te zien eek AHHHHHH!!!!!!!!!!! sweatdrop 4laugh Tis hier ook dan 32 graden this hier oowk stik heet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 5:54 am
Aislin-Sedai number_17 Aislin-Sedai number_17 Aislin-Sedai Ja ook succes van mij ^_^ (Ik ben wel een sportieve tegenstander, hoor razz ) gelukkig maar blaugh kun je ook tegen je verlies? blaugh (en ik ben een uitdager wink als ik ergens aan begin begin ik altijd met een mentale oorlog blaugh ) Welk verlies? razz Maarja, daar kan ik wel tegen hoor.. mooi zo..tis overigens vriendelijk bedoelt wink Ik bedoelde het ook niet onvriendelijk smile der moet wat spanning inzitten he blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|