|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 1:48 pm
kittyocean Dashinator exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim ik krijg mijn furugasa nog terug van de mule van het heloween event eek Is dit al geregeld? Of moet ik mijn Guild Owner krachten oproepen wink ? Wat klink je daarmee toch overpowerd kitty XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 1:49 pm
A_L_H Omg, die rot hacker heeft me hele friendlist leeg gehaalt sweatdrop Kan dat niet door de bevriesactie zijn? Zodat anderen niet lastig gevallen kunnen worden ofzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 1:51 pm
kittyocean A_L_H Omg, die rot hacker heeft me hele friendlist leeg gehaalt sweatdrop Kan dat niet door de bevriesactie zijn? Zodat anderen niet lastig gevallen kunnen worden ofzo? Der staan er nog 2 in. En t duurde even wat langer omdat hij de naam nogmaals had verandert, en dus de mod een verkeerde naam had ik krijg straks ongeveer een gelijke situatie als Rotterdam waar EVENTJE de stroom uitvalt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 1:52 pm
A_L_H kittyocean Dashinator exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim ik krijg mijn furugasa nog terug van de mule van het heloween event eek Is dit al geregeld? Of moet ik mijn Guild Owner krachten oproepen wink ? Wat klink je daarmee toch overpowerd kitty XD Ik hoorde van XD dat het opgelost zou moeten zijn smile Hoor het graag ter bevestiging van Dash zelf smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 2:08 pm
OH! Kit, gisteren kreeg ik een random bericht over wie mijn sig had gemaakt wink Ik heb doorverwezen naar jou, heb je er al iets van gehoord?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 2:09 pm
The Forbidden Angel OH! Kit, gisteren kreeg ik een random bericht over wie mijn sig had gemaakt wink Ik heb doorverwezen naar jou, heb je er al iets van gehoord? Nopes; totale stilte Wel leuk =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 2:18 pm
kittyocean The Forbidden Angel OH! Kit, gisteren kreeg ik een random bericht over wie mijn sig had gemaakt wink Ik heb doorverwezen naar jou, heb je er al iets van gehoord? Nopes; totale stilte Wel leuk =D Best wel een compliment ja ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 6:22 am
Dashinator exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim ik krijg mijn furugasa nog terug van de mule van het heloween event eek Is deze al opgelost? *double check*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 6:23 am
A_L_H kittyocean A_L_H Omg, die rot hacker heeft me hele friendlist leeg gehaalt sweatdrop Kan dat niet door de bevriesactie zijn? Zodat anderen niet lastig gevallen kunnen worden ofzo? Der staan er nog 2 in. En t duurde even wat langer omdat hij de naam nogmaals had verandert, en dus de mod een verkeerde naam had ik krijg straks ongeveer een gelijke situatie als Rotterdam waar EVENTJE de stroom uitvalt Hij stond nog op mijn lijst smile Dus dit was/is je account: http://www.gaiaonline.com/profiles/1686572/?_gaia_t_=718
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 9:32 am
•♥• Rot hackers, *roept vloek af* •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 10:54 am
het is opgelost, sorry, ik kom hier nog erg weinig... en was de hele dag weg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 11:39 am
kittyocean A_L_H kittyocean A_L_H Omg, die rot hacker heeft me hele friendlist leeg gehaalt sweatdrop Kan dat niet door de bevriesactie zijn? Zodat anderen niet lastig gevallen kunnen worden ofzo? Der staan er nog 2 in. En t duurde even wat langer omdat hij de naam nogmaals had verandert, en dus de mod een verkeerde naam had ik krijg straks ongeveer een gelijke situatie als Rotterdam waar EVENTJE de stroom uitvalt Hij stond nog op mijn lijst smile Dus dit was/is je account: ]http://www.gaiaonline.com/profiles/1686572/?_gaia_t_=718IS mijn account xD daarom ben ik ook heel loyaal geld aan het sparen voor m'n aquarium en geen spullen kopen die ik daar als heb. xp Enja, dit was eerste een vrolijke event mule, kijk maar op mijn profile. Is al 2jaar niet meer bewerkt want 2 bekende avatars staan wel erg opvallend op elkaar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 2:55 am
Goedemorgen~ Pfoe ben nogal slaperig; moest gisteren rond middernacht nog lekker fietsen door de sneeuw. Ik had nog wel wat belachelijke handschoenen gepakt waarvan ik dacht dat die warm zouden zijn: niet dus. Vingers hadden geen gevoel meer. (nu overigens weer wel dus :'] ). Woei maar nu sneeuwt het nog harder en je stapt gewoon weg in de sneeuw 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 4:21 am
jaren lang zit iedereen te zeuren om een witte kerst ... komt die een keer is het nog niet goed stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 4:31 am
QYDrop jaren lang zit iedereen te zeuren om een witte kerst ... komt die een keer is het nog niet goed stare Hm.. ik hoorde juist tot mijn spijt dat het volgende week warmer wordt en dus ook de sneeuw dan wel weg zal zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|