|
|
|
|
Posted: Sun Dec 13, 2009 12:11 am
kittyocean Bij echt belangrijke sites is mijn wachtwoord iets wat niets met mij te maken heeft. Ik had een account bij Geocities voor school en het wachtwoord daarvan was iets van Olifant ofzo... ik heb niets met die dieren XD LOL ! Dat zien we wel aan je avatar ! :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 13, 2009 5:23 am
@Lorraaa: Dat is zeker heftig. Echt geen leuke iets om mee te maken.
Tegenwoordig zijn er veel auto ongelukken..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 13, 2009 7:40 am
candy_loves_candy @Lorraaa: Dat is zeker heftig. Echt geen leuke iets om mee te maken. Tegenwoordig zijn er veel auto ongelukken.. 2 weken terug ben ik (op de fiets) geraakt door een auto. Ik mag dus van geluk spreken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 15, 2009 7:42 am
ze zeggen altijd ... een ongeluk zit in een klein hoekje, scheelt weer dat geluk ook in die richting zit whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 15, 2009 8:31 am
kittyocean candy_loves_candy @Lorraaa: Dat is zeker heftig. Echt geen leuke iets om mee te maken. Tegenwoordig zijn er veel auto ongelukken.. 2 weken terug ben ik (op de fiets) geraakt door een auto. Ik mag dus van geluk spreken! Dat zeker! Ik heb twee weken terug een auto 's ochtends vroeg tegen een boom aan zien rijden. Twee minuten daarvoor was ik op dezelfde plek aan't fietsen. Ben tegenwoordig geen fan van auto's, haha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 15, 2009 1:12 pm
gonk i have 2 Tippy's redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 6:49 am
candy_loves_candy kittyocean candy_loves_candy @Lorraaa: Dat is zeker heftig. Echt geen leuke iets om mee te maken. Tegenwoordig zijn er veel auto ongelukken.. 2 weken terug ben ik (op de fiets) geraakt door een auto. Ik mag dus van geluk spreken! Dat zeker! Ik heb twee weken terug een auto 's ochtends vroeg tegen een boom aan zien rijden. Twee minuten daarvoor was ik op dezelfde plek aan't fietsen. Ben tegenwoordig geen fan van auto's, haha. Na laatst in mijn FEL ORANJE NEON JAS bijna weer te zijn aangereden door een auto ook niet meer ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 9:19 am
@Kitty: Dan snap ik je helemaal.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 1:02 am
Het Xmas event is een manier om de marketplace leger en unwanted items weg te krijgen... dus een manier om de inflatie tegen te gaan? Thoughts?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 1:23 am
helaas kunnen noobs (bijna) nooit genoeg spul/geld hebben om het event voledig te voltooien....
ben wel benieuwd wat we naderhand zullen krijgen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 8:49 am
Ik vind het wel een aparte manier van hun normale event, maar ben meer benieuwd wat voor iets we krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 6:20 am
exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim ik krijg mijn furugasa nog terug van de mule van het heloween event eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 1:33 pm
Omg, die rot hacker heeft me hele friendlist leeg gehaalt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 1:46 pm
Dashinator exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim ik krijg mijn furugasa nog terug van de mule van het heloween event eek Is dit al geregeld? Of moet ik mijn Guild Owner krachten oproepen wink ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|