|
|
|
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 6:16 am
*probeert deze topic weer te repareren*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 12:41 am
the demon illidan Hey, ik wou iedereen even laten weten dat ik deze week niet/nauwelijks online zal zijn, en dus ook niet/nauwelijks zal posten. Heb vandaag mijn eerste twee toetsen al verknalt, en er komen er nog 8. Die moet ik wel goed zien te maken, dus ik ga al mijn tijd in leren stoppen... voor zolang mijn concentratie dat toelaat... xD Je toekomst gaat voor, dus geen zorgen! Begrip vanuit deze zijde!!! .... waah, hoe lang duurt deze forum bug wel al niet?! XD Het is zo stil in de guild!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 2:09 am
Je announcement is ook gaan wandelen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 4:50 am
sorry dat ik laatste tijd zo inactief ben geweest ik kon een flinke week niet op gaia :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 8:18 am
Maakt niet uit! We houden nog steeds van je :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 1:18 pm
Ik verveel me!!!
Moet een gedicht in elkaar flansen, maar heb op dit moment 0,0 inspiratie. Daarnaats moet ik ook nog een tentamen leren voor morgen en een training maken voor maandag... Ow en nog inkopen doen voor 5 december!
Waarom verveel ik me eigenlijk? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 9:35 pm
Zakou Nenharma Maakt niet uit! We houden nog steeds van je :3 da's toch aardig razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 12:13 pm
Zeissothafar says: Ik ben al een maand niet online geweest... Houden jullie ook nog van mij xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 12:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 1:44 pm
W0000t!!!! Alles lijkt weer normaal!!
@ XD: we misten je wel hoor! @ Zeis: Missed ya!!
En het blijft bizar om Ed O'Neil in een serieuze rol te zien. Zijn stem lijkt niet te passen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 03, 2009 12:48 am
Sommige komen eenmaal moeilijk van hun imago af... Maar ik ben ondertussen wel een beetje gewend om hem als serieuze vent te zien ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 04, 2009 6:51 am
Misschien moet ik de serie vaker zien... maar ik vond het, sorry, een klein beetje amateuristisch gedaan XP Zeker dat logo. Maar goed, het was niet ergelijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 05, 2009 10:19 am
Wow, ik moet hier echt vaker komen. Sorry dat ik er niet vaak ben geweest de laatste tijd. Ik had het erg druk met school, er waren wat persoonlijke dingen en toen kreeg ik griep xp .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 06, 2009 12:41 pm
candy_loves_candy Wow, ik moet hier echt vaker komen. Sorry dat ik er niet vaak ben geweest de laatste tijd. Ik had het erg druk met school, er waren wat persoonlijke dingen en toen kreeg ik griep xp . Zolang je er nu maar bent!! Je hebt een leuke avi!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 06, 2009 2:05 pm
Ik ben er weer inderdaad biggrin .
En dank je wel wink . Had zin om iets kerstachtig te maken 3nodding .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|