Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 841 842 843 844 845 846 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lorraaa

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 1:46 am

kittyocean
Dat zou fijn zijn XD

En ik denk niet dat ik vandaag nog een keer in de guild kom. Ben nog steeds een beetje ziekjes XP Ik had nog een kwartiertje over voor ik naar zwemmen moet dus dacht: guild posten!!

Beterschap dan nog! <3
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 3:15 am

waarom wil niemand mij helpen emo

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

the demon illidan

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 6:50 am

Gisteren naar UP geweest, zeker een aanrader als je hem nog niet gezien hebt!
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 7:23 am

Dashinator
waarom wil niemand mij helpen emo

Helpen ? met wat ? D:

Coin Operated Voice

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 7:40 am

Dashinator
ff een mini wedstrijd, degene die een "cute avi" voor mij kan maken krijgt 5K
niet te duur,
je mag zelf weten welke items...
en je mag items toevoegen die niet in mijn inv zitten

dit zijn de items die ik heb
]http://www.tektek.org/dream/dream.php?src=env&env=399487

dit emo
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 12:34 pm

heart Ik heb Harry Potter and the Half-Blood Prince op dvd heart ik ben happy heart

Neo Sideralis

Desirable Genius

the demon illidan

PostPosted: Sun Nov 22, 2009 3:36 am

Neo MOF
heart Ik heb Harry Potter and the Half-Blood Prince op dvd heart ik ben happy heart

Wij ook =D
Ik moest de overige 5 dvd's ook halen, maar die waren op dat moment niet meer in voorraad sad Hopelijk komen ze woensdag weer binnen.
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 3:54 am

District 9 gezien.

Zeker aan te raden. :O Echt GE-WEL-DIG. <3

pompoennetje

Coin Operated Voice

PostPosted: Sun Nov 22, 2009 4:37 am

Dianda Panda
District 9 gezien.

o_o Ken ik niet. Waar gaat die over? sweatdrop
Trouwens wat is 'De lift' voor een film ? Ik weet alleen maar dat het horror is... verder niks. Iedereen op school praat erover ! gonk Geen idee waar ze het over hebben !
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 4:55 am

ik wil twilight new moon zien x.x

Fruitfux

Bloodsucker

pompoennetje

PostPosted: Sun Nov 22, 2009 5:18 am

Piika Piika
Dianda Panda
District 9 gezien.

Trouwens wat is 'De lift' voor een film ? Ik weet alleen maar dat het horror is... verder niks. Iedereen op school praat erover ! gonk Geen idee waar ze het over hebben !

De lift, dat gaat over een lift die mensen vermoord geloof ik. O: Nederlandse film.

District 9 begint als een soort documentaire, over district 9. In Johannes burg 20 jaar geleden is een enorm alienschip boven johannesburg komen hangen. De mensen zijn er in geweest, en hebben meer als een miljoen aliens eruit gehaald. Ze hebben voor hun een kamp opgezet, District 9. Maar omdat er steeds meer ruzie komt tussen mens en alien, is er een organistatie die zich in aliens en buitenaards spul verdiept, en wil de aliens verplaatsen naar een kamp 200km van Johannes burg vandaan. surprised

Maar door een vloeibaar iets van die aliens, dat een van de mannen van die organistatie in zijn gezicht gekrijgt. Gaat er iets heel raars met hem gebeuren.

Je zou zeggen dat de aliens de bad guys zijn. Maar dat is hier niet het geval. Heel mooi gemaakt, en vooral de emoties die de aliens tonen, door alleen het zien naar hun ogen. surprised

Verhaallijn klinkt raar, maar het is echt een goeie film.
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 9:58 am

Ik had een paar heeeeeeeele nare dagen achter de rug, met vandaag een toppunt. Maar, die huilbui heeft wel vreselijk geholpen =D

kittyocean
Captain

Coin Operated Voice

PostPosted: Sun Nov 22, 2009 10:01 am

Dianda Panda
Piika Piika
Dianda Panda
District 9 gezien.

De lift, dat gaat over een lift die mensen vermoord geloof ik. O: Nederlandse film.

District 9 begint als een soort documentaire, over district 9. In Johannes burg 20 jaar geleden is een enorm alienschip boven johannesburg komen hangen. De mensen zijn er in geweest, en hebben meer als een miljoen aliens eruit gehaald. Ze hebben voor hun een kamp opgezet, District 9. Maar omdat er steeds meer ruzie komt tussen mens en alien, is er een organistatie die zich in aliens en buitenaards spul verdiept, en wil de aliens verplaatsen naar een kamp 200km van Johannes burg vandaan. surprised

Maar door een vloeibaar iets van die aliens, dat een van de mannen van die organistatie in zijn gezicht gekrijgt. Gaat er iets heel raars met hem gebeuren.

Je zou zeggen dat de aliens de bad guys zijn. Maar dat is hier niet het geval. Heel mooi gemaakt, en vooral de emoties die de aliens tonen, door alleen het zien naar hun ogen. surprised

gonk gonk Ik ga niet meer met de lift !! O_O
Neem wel gewoon de trap ! crying

Woww... misschien ga ik die ook wel kijken. 8D
Als ik weer film-avond ga houden! 3nodding
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 12:56 pm

kittyocean
Ik had een paar heeeeeeeele nare dagen achter de rug, met vandaag een toppunt. Maar, die huilbui heeft wel vreselijk geholpen =D

O: Wat was er aan de hand dan?
Of deel je dat liever niet met ons? (dan graag doen alsof ik de vraag nooit gesteld heb sweatdrop )

the demon illidan

the demon illidan

PostPosted: Sun Nov 22, 2009 12:57 pm

Piika Piika
Dianda Panda
Piika Piika
Dianda Panda
District 9 gezien.

gonk gonk Ik ga niet meer met de lift !! O_O
Neem wel gewoon de trap ! crying

Woww... misschien ga ik die ook wel kijken. 8D
Als ik weer film-avond ga houden! 3nodding

Aah jah, die film moet ik ook nog zien. Jammer genoeg heeft een vriend van mij die film al gezien... Naja m'n computer scherm is bijna net zo groot als een beamer. . . Nee toch niet. mrgreen
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 841 842 843 844 845 846 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games