|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 7:18 am
Lorraaa ''rustig'' is best bescheiden :') misschien een kerkhof
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 7:19 am
Neo MOF @ Lorraaa dankje 8D
@ Dashinator ik lach hooguit af en toe op school maar voor de rest heb ik een pokerface XD
was wel zo'n 1,5 - 2 jaren geleden bezig op school tegen iemand te schreeuwen en z'n boeken op de grond te gooien (wilde ik eigenlijk in z'n gezicht gooien -__-) omdat hij een meisje die ik kende aan 't pesten was in de klas. zij rende de klas uit en ik flipte voor mijn doen XD Hm.. misschien lach ik tijdens sommige lessen wel iets te vaak op school xD Kom er wel altijd met waarschuwingen vanaf, terwijl anderen met strafwerk zitten 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 7:22 am
Lorraaa Neo MOF @ Lorraaa dankje 8D
@ Dashinator ik lach hooguit af en toe op school maar voor de rest heb ik een pokerface XD
was wel zo'n 1,5 - 2 jaren geleden bezig op school tegen iemand te schreeuwen en z'n boeken op de grond te gooien (wilde ik eigenlijk in z'n gezicht gooien -__-) omdat hij een meisje die ik kende aan 't pesten was in de klas. zij rende de klas uit en ik flipte voor mijn doen XD Hm.. misschien lach ik tijdens sommige lessen wel iets te vaak op school xD Kom er wel altijd met waarschuwingen vanaf, terwijl anderen met strafwerk zitten 8DI won't change to fit your man... Ik had ook altijd een stonecold pokerface. xD Then I just decided it was enough. xD En toen was ik de drukste persoon op school. razz Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 7:22 am
Lorraaa Neo MOF @ Lorraaa dankje 8D
was wel zo'n 1,5 - 2 jaren geleden bezig op school tegen iemand te schreeuwen en z'n boeken op de grond te gooien (wilde ik eigenlijk in z'n gezicht gooien -__-) omdat hij een meisje die ik kende aan 't pesten was in de klas. zij rende de klas uit en ik flipte voor mijn doen XD Hm.. misschien lach ik tijdens sommige lessen wel iets te vaak op school xD Kom er wel altijd met waarschuwingen vanaf, terwijl anderen met strafwerk zitten 8D heb jij dus geluk 8D ik lach alleen als iemand iets grappigs zegt en meestal is de rest dan ook aan 't lachen dus heb ik daar nooit problemen mee gekregen XD zo'n maffe wrattenzwijn vrouw genaamd paulien en de coördinator zeggen dus dat ik nooit lach (kun je makkelijk zeggen als je nooit aanwezig bent als ik lach -_-)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 7:26 am
De pokerface is er hier alleen tijdens SE's of pw's :')
Btw.. Latijn en grieks zijn de leukste lessen om me uit te leven. Anderen krijgen als resultaat woordenlijst overschrijven 8D Ik moest tot nu toe alleen 1 keertje terug komen met een grote groep, en toen gingen we alleen maar pepernoten eten ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 2:24 pm
altijd met een pokerface op in de klas zitten is ook niet altijd de beste optie stare ik heb een keer ruzie gehad met een docent om dat die vond dat ik niet geïnteresseerd was en niet mee deed sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 10:57 pm
mijn leraren letten niet meer op mij... ze weten dat ik mee doen...
is het slim (als meisje van 16/17) om een jaar lang te gaan wonen in Canada, bij gasten (van 22) die je via een online spel hebt ontmoet en nog nooit in het echt ontmoet hebt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 4:28 am
Dashinator is het slim (als meisje van 16/17) om een jaar lang te gaan wonen in Canada, bij gasten (van 22) die je via een online spel hebt ontmoet en nog nooit in het echt ontmoet hebt? Och gut, nou weet je, misschien, tenzij... ik denk... ehm... NEE.Moet dat nog toegelicht worden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 6:09 am
kittyocean Dashinator is het slim (als meisje van 16/17) om een jaar lang te gaan wonen in Canada, bij gasten (van 22) die je via een online spel hebt ontmoet en nog nooit in het echt ontmoet hebt? Och gut, nou weet je, misschien, tenzij... ik denk... ehm... NEE.Moet dat nog toegelicht worden? wat zij zegt o. o dat schreeuwt gewoon "gevaarlijk"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 6:15 am
Ik heb er niets meer aan toe te voegen -sweat-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 6:17 am
ze zegt dat die gast te vertrouwen is lol maar ja... ze luisterde niet naar me... het is haar eigen fout.... ik ga er niets meer aan doen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 6:22 am
Gewoon laten gaan.
Boeiend, het is haar keus. Als ze verkracht word, enzo.
Je hebt haar nog gewaarschuwed.
Right? lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 6:25 am
heart lomp is lastig heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 6:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 8:02 am
Dus... Iemand nog iets beleeft de laatste dagen? mocht iemand zich vervelen, ik heb een verhaaltje gepost in Art Scene 'Het verjaardagscadeau' genaamd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|